fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן

רץ ברשת – DRIVETRIBE

רץ ברשת – DRIVETRIBE
כתב: קפטן בומרנג

לאחר העזיבה הדרמטית והמתוקשרת של צוות טופ גיר, ויש שיאמרו חיסול התכנית (אנחנו לא מכחישים – טופ גיר החדשה היא לא באמת טופ גיר), מצאו שלושת המופלאים קלארקסון, מיי והאמונד, דרכים חדשות להפקת האומנות המוטורית שלהם. תכנית חדשה כבר יש – The Grand Tour, אם כי עדיין לא ניתן לומר שהיא נכנסה בצורה מלאה לנעליה של המפלצת ששמה "טופ גיר". בכלל – יש קצת הרגשה שכמו שטופ גיר היא לא טופ גיר בלי החברים, החברים הם לא אותם חברים בלי הטייטל היוקרתי – לפחות נכון להיום. 

הניתוק מחבלי הלידה לרשת ה-BBC נתן דרור ליצירתיות של הצוות ואפשר להם (בשיתוף עם מפיק ה-Grand Tour), ליצור משהו מעט אחר – רשת חברתית של אוהבי מוטוריקה – DriveTribe שמה. 

הרשת החברתית החדשה מורכבת משבטים, כאשר לכל אחד מהכוכבים (שידועים ברעב לתחרויות ביניהם) ישנו שבט. מה חברתי פה אתם שואלים? כל אחד יכול למעשה ליצור שבט משלו – עם מינימום כניסה של 10 חברים – כאשר השיג אותם השבט – הוא יכול לעלות לאוויר ולהפתח להמונים. 

הרשת החברתית בעלת דף פייסבוק ראשי של התוכנית ואתר אינטרנט, בו מחולקים השבטים לפי ז'אנרים מגוונים, ואתם בוחרים לאן להצטרף – כמו למשל שבט אוהבי צרפתיות ספורטיביות, שבט פורשה 911, שבט רודפי מכוניות ועוד. אפילו שבט של שיפורים מחורבנים יש שם. לכל שבט, דף פייסבוק משלו. 

כמובן שאנחנו ממליצים להצטרף לקהילה וליותר משבט אחד. בינתיים, קבלו סרטון של איבו VI בדריפטים על מסלול אספלט.
 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל