מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
קאברג שחורי 205 על 35
בנלי שורת MENU
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
טריומף קוביה
הארלי שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
בנלי שמאל עליון
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
לרט
סטפן
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
לרט
תמוז
ברקום שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

קאסטום השבוע – Symmetry Customs Whiskey Bandit

קאסטום השבוע – Symmetry Customs Whiskey Bandit

אופיר דואק

צילום: יצרן

השבוע נציג לכם יצירה מבית סדנת Symmetry Customs השוכנת בלארגו, פלורידה. הסדנה בבעלותו של רוברט היצ' קיימת מאז 1999 ועוסקת בבניית חלקים תחליפים לאופנועי קאסטום כספקית לסדנאות חיצוניות כמו סטניאגו צ'ופרס. בנוסף מתמחה הסדנה בבניית אופנועים לפי דרישה כשהמוטו שלהם הוא שאין גבולות והכל אפשרי. מצד שני, שם הסדנה היא סימטריה כך שאולי לא כדאי להפריז כדי לא לפגום בשם.

האופנוע שלפניכם נקרא Whiskey Bandit וכשמסתכלים עליו בפעם הראשונה תוהים כמה וויסקי שתה האיש שהגה אותו, אדם בשם ריק בונין. הוויסקי בנדיט הוא מוגדר כ- Board Traker, נישה של אופנועי קאסטום  שנבנית בהשראה של אופנועי המרוץ משנות ה-20' וה-30' שהתחרו על מסלולים העשויים לוחות עץ. קאסטום ספורטיבי? לא צריך להיסחף אבל יש לא מעט אזכורים ספורטיביים בעיצוב ובמכלולים לדוגמא: יחידת המושב/זנב שמזכירה קפה רייסרים והצמיגים בעלי הפרופיל ספורטיבי מובהק.

מלפנים בחרו בסדנה לוותר על מזלג שגרתי כלשהו ולבנות מנגנון מיוחד המתבסס על צמד זרועות מתכת מחוררות עליונה בעלות תושבת עליונה המתחברת לצמד בולמים שנלקחו מהונדה CBR1000, ספורטיבי מספיק? אגב מצידי כל זרוע ב"מזלג" ישנה יחידת תאורה, לשם הסימטריה כמובן. מאחור ישנה זרוע אחורית בסגנון דומה המשלב צינורות ברזל וזרועות מחוררות ושם יש בולם איכותי וספורטיבי למראה שנקודת העיגון העליונה שלו נמצאת בדיוק בקצה המושב.
יחידת ההנעה היא בנפח 113 אינץ' מעוקב (1,852 סמ"ק) ותיבת הילוכים בעלת 6 מהירויות שניהם מבית אולטימה. מערכת הבלימה מוותרת על בלם קדמי ומסתפקת בדיסק אחורי הנלפת באמצעות שני קליפרים של טוקיקו. התוצאה הסופית אמנם לא נראית כמו משהו שמזמין להשכיב איתו עד האוזן אבל בהחלט מדובר באופנוע שכיף להסתכל עליו.

6 תגובות ל קאסטום השבוע – Symmetry Customs Whiskey Bandit

  1. מה זה הבור הזה ליד ?
    חוץ מזה, הג'אנטים מגניבים !

  2. האופנוע פשוט פשוט. שלדת ברזל לא מתקדמת בולמים רגילים ולדעתי האופנוע אומנם מיוחד במעט אבל לא יפה .

  3. מישהו יכול להסביר לי? הרי את הבלימה הנכונה צריך לעשות עם הבלם הקדמי כשהאחורי רק מסייע. איך אפשר לרכב בלי ברקס קדמי בביטחה?אולי רואים ככה את הג'נט היפה אבל בטיחותי זה ממש לא נראה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל