fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC

גלריה: ימאהה חוגגת 60 שנות מרוצים ב-GP

גלריה: ימאהה חוגגת 60 שנות מרוצים ב-GP

אסף לביא

צילום: יח"צ

שבוע שעבר הגיעה קבוצת המפעל של ימאהה ורוכב המבחן שלה למסלול לוסיל בקטאר למבחני טרום עונת המוטוGP, ימאהה ניצלה את ההזדמנות והציגה צביעה מיוחדת ל-YZR-M1 באדום והלבן האייקוניים, לציון 60 שנים מאז עמדה לראשונה על הגריד ב-GP.

המסע של ימאהה בגראנד פרי החל ב-1961, עם קבוצה בת 5 רוכבים, ביניהם פומיו איטו וטנהרה נוגושי, נחתו עם אופנועים המרוץ החדשים, ה-RD48 (טווין מקבילי, דו"פ, 250 סמ"ק) וה-RA41 (סינגל, דו"פ, 125 סמ"ק), בסבב השלישי לעונת ה-GP בצרפת.


הירושי איטו, מנכ"ל מחלקת פיתוח ספורט מוטורי בימאהה:
"ברצוננו להביע את תודתנו הכנה לאוהדים, לנותני החסות ולספקים שלנו על תמיכתם המתמדת, ולרוכבים הרבים ששאפו, התמסרו והגיעו להישגים מדהימים במהלך 60 שנות השתתפותנו במרוצי אליפות העולם. מאז השנה שעברה, התפרצויות ה-Covid-19 השתוללו והשפיעו מאוד על העולם. המצב עדיין קשה. על הרקע הזה הכרזנו בפברואר השנה שנמשיך להשתתף באליפות העולם לחמש שנים נוספות, בין השנים 2022 עד 2026. ה-YZR-M1 שנצבע במיוחד לחגיגות 60 הוא יותר מסתם אבן דרך. זהו סימן לנחישותנו ולתשוקה שאין שניה לה, להאמונה בכוחו של הספורט המוטורי ולהעביר את ההתרגשות הזו לכל העולם. אנא צפו בנו מתמודדים על התואר בשנת 2021".

קאל קראצ'לו: "כבוד גדול לי שנבחרתי לרכב על ה-YZR-M1 המיוחד עם הצביעה החגיגית, לחלוק כבוד לעבודה הקשה של כל כך הרבה רוכבי ועובדי ימאהה במהלך 60 השנים האחרונות. האופנוע מרשים! לאחרונה חזרתי לימאהה כרוכב מבחן אחרי 7 שנים, ואני ממש נהנה מהחוויה. התשוקה של ימאהה לספורט מוטורי עזה כתמיד וזה מעורר מוטיבציה. לא ניתן לדמיין את הפאדוק ב-MotoGP בלי ימאהה – הם שחקני מפתח בזכות החזון והמסירות המשותפים לרוכבים, המהנדסים ואנשי הצוות הרבים. אני בעצמי התחלתי את הקריירה שלי ב-MotoGP בקבוצת לווין של ימאהה. השתתפתי גם בחגיגות ה-50 שנים. זה די מיוחד שאני נוכח בשתי אבני הדרך החשובות האלו לימאהה".

הגלריה המלאה למטה

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל