fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן
MV קוביה

טריומף תמשיך לספק מנועים למוטו2 עד 2024

טריומף תמשיך לספק מנועים למוטו2 עד 2024

אסף לביא

צילום: יצרן

יצרנית האופנועים הבריטית מאריכה את החוזה שלה מול אליפות המוטו2 ותמשיך להיות ספקית המנועים הבלעדית עם מנוע הטריפל 765 שלה גם בעונות 2022 עד 2024. 

מאז 2019 טריומף מספקת לאליפות המוטו2 את מנוע הטריפל 765 שמבוסס על מנוע של הסטריט טריפל RS בגרסה מכוונת למרוצים, עם תוספת של 17% להספק המרבי, שעומד על 138 כ"ס, בזכות יכולת נשימה משופרת ועליה בשיא הסל"ד. שיא המהירות של אופנוע מוטו2 עם המנוע הטריומף עומד על 301.8 קמ"ש במסלול פיליפ איילנד באוסטרליה.

לכבוד החתימה והארכת החוזה בין האליפות ליצרנית האופנועים, חוזרת תחרות גביע הטריומף טריפל, בה המתחרים באליפות המוטו2 יצברו נקודות בכל סופ"ש מרוצים בשלושה תחומים, והרוכב שיקבע את המהירות הגבוהה ביותר בסופ"ש יקבל 7 נקודות, מי שיקח את הפול פוזישן יקבל 6 נקודות ומי שיקבע את ההקפה המהירה ביותר במרוץ יקבל 5 נקודות. מי שיצבור הכי הרבה נקודות במהלך העונה יזכה באופנוע הטריומף ספיד טריפל RS הייחודי.

אופנוע הפרס לרוכב המוטו2 שיצבור הכי הרבה נקודות העונה.

סטיב סרג'נט, מנהל המוצר הראשי של טריומף: "אליפות המוטו2 היא סביבה מושלמת להדגים, ולהוכיח את יתרונות האמינות והביצועים של מנועי הטריפל שלנו. לא רק שזה העלה את המעמד שלנו בבמה העולמית, עבורי ההצלחה ב-Moto2 הייתה גם זרז מדהים, שהצית מחדש את התשוקה למרוצים בתוך טריומף. אני שמח לקחת חלק בנקודת ציון זו של טריומף ונרגש לראות את ההארכה לעוד 3 עונות. אנחנו מסורים לשיפורים נוספים בביצועי המנועים, שאנחנו בטוחים שהרוכבים והקבוצות יעריכו אותם".

קרלוס אספלטה, נגיד הספורט של דורנה: "השנים הראשונות שלנו יחד היו הצלחה נפלאה ואני רוצה להודות לטריומף על העזרה והעבודה הקשה בשלוש השנים הראשונות הללו – במיוחד במהלך המגיפה. ב-FIM, ב-IRTA ובדורנה מרוצים מהתוצאות של הפרויקט הזה וזה נתן תוקף לעקביות הצעדים בין ה-Moto3, ה-Moto2 וה-MotoGP".

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

גלריה

  • Externpro Triumph engine lottery distribution, Aragon MotoGP. 15 October 2020

  • Externpro Triumph engine lottery distribution, Aragon MotoGP. 15 October 2020

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל