fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן

ירין שטרן אלוף ליגת ה-G1 Series בפעם השניה ברציפות

ירין שטרן אלוף ליגת ה-G1 Series בפעם השניה ברציפות

כתב: מערכת מוטו  צילום: עמית אגרונוב, עומר שוורץ, מרקו מדלוני

המרוץ השביעי והאחרון של ליגת ה-G1 series הגיע למסלול Adria international speedway שבצפון איטליה, כשעל תואר האליפות מתחרים 4 נהגים: ירין שטרן (אלוף עונת 2018), מיגל מאטוס, אנזו בוניטו (נהג סימולטורים של חברת מקלארן), ו-קוסימו פאפי. כבר מהאימונים ירין הוביל את הזמנים והראה לנהגים האחרים שהם יצטרכו לעבוד קשה כדי לקחת ממנו את התואר, בעוד מיגל מאטוס, שנמצא במרחק של 8 נקודות בלבד מירין בטבלת האליפות נמצא עשירית שניה בלבד מאחוריו.

במקצה הדירוג ביום שבת מזג האוויר השתנה והטמפרטורה צנחה ל-5 מעלות, מה שהקשה מאוד על הנהגים לחמם צמיגים ולקבוע זמנים מהירים. במהלך המקצה איבד מאטוס את השליטה על הרכב בבלימה לפניה 4 ונתקע בחצץ, מה שממקם אותו רק במקום ה-6 לזינוק. ירין שטרן המשיך את המומנטום מהאימונים וקובע את ההקפה המהירה ביותר, כשקוסימו פאפי מתמקם אחריו במקום השני ואנזו בוניטו במקום השלישי.

המרוץ הראשון סיפק אקשן ללא הפסקה. אחרי זינוק מצוין, מאבד ירין את השליטה על הרכב ביציאה מפניה 1 ומסתחרר, וקוסימו פאפי מנצל מיד את ההזדמנות ועולה למקום הראשון. ירין לא מאבד ריכוז, חוזר במהרה למסלול ומתחיל לצמצם זמנים. לאחר כהקפה ג'יאן גביאני מאבד שליטה במהלך ניסיון עקיפה על מאסימו פגניני, ועף לחצץ – מה שמוביל ליציאת מכונית הבטיחות ולסגירת כל הפערים בין הנהגים. ירין מצליח להחזיר חלק מהמקומות ולטפס עד למקום השלישי.

מכונית הבטיחות יוצאת מן המסלול והמרוץ מוזנק מחדש. שטרן לא מבזבז רגע ומיד מתחיל להיאבק עם אנזו בוניטו על המקום השני, וגם עוקף אותו בבלימה לפניה 3. מיד אח"כ ירין ממשיך לצמצם פערים ולאיים על קוסימו פאפי במקום הראשון. לאחר חצי הקפה ירין מתמקם בעמדת תקיפה, ומתחיל ללחוץ את קוסימו פאפי, עד שפאפי עושה טעות ומחליק ביציאה האחרונה ובכניסה לישורת הראשית – ירין בתגובה חותך לקו החיצוני, בולם מאוחר ועולה למקום הראשון עם עקיפה מדהימה מהקו החיצוני! ירין ממשיך להגדיל את הפער עד לסוף המרוץ, ומנצח אותו! כשקוסימו פאפי ואנזו בוניטו מסיימים במקומות 2 ו-3 בהתאמה. מיגל מסיים את המרוץ רק במקום החמישי, ובעצם מעניק לירין את תואר האליפות – שנה שניה ברציפות!

במרוץ השני, ירין מזנק מצוין והפעם שומר על המקום הראשון, כאשר מאחוריו מתחיל קרב משולש על המקום השני בין מיגל מאטוס, אנזו בוניטו וקוסימו פאפי. ירין בורח קדימה, בזמן שבוניטו פוגע בפאפי מאחורה ומוריד את שניהם למקום השלישי והרביעי בהתאמה. מיגל מנצל את המצב, עוקף את שניהם ועולה אל המקום השני. בינתיים מקדימה, 4 הקפות לסיום וכשל בתיבת ההילוכים מאלץ את שטרן לפרוש מהמרוץ כשהוא נמצא בהובלה בפער של 10 שניות על המקום השני. מיגל מאטוס מנצח את המרוץ, כשקוסימו פאפי במקום השני ואנזו בוניטו מסיים שלישי.

ירין שטרן: "וואו! אין לי מילים בכלל לתאר את התחושות שעוברות בי עכשיו! אני כל כך גאה ומאושר לזכות בפעם השניה ברציפות בתואר אלוף ה-G1 Series! פשוט תחושה מדהימה! אני רוצה להודות ל-Zotapay ,Griiip המשפחה שלי החברים והצופים, שעזרו תמכו ועודדו בכל מצב, גם ברגעים הכי קשים במהלך העונה הזאת. תודה גדולה לכם!"

 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל