fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70

גאס גאס מצטרפת לאליפות העולם במוטוקרוס עם KTM אדומים

גאס גאס מצטרפת לאליפות העולם במוטוקרוס עם KTM אדומים

מערכת מוטו

צילום: יצרן

אליפות העולם במוטוקרוס של ה-FIM, ה-MXGP יוצאת לדרך, ויש מותג אחד מסקרן במיוחד – גאס גאס הספרדית שנרכשה רק לא מזמן על ידי ק.ט.מ ומגיעה לאליפות היוקרתית בפעם הראשונה. רוכבי מפעל של גאס גאס מתחרים כבר שנים באנדורו, טריאל וראלי, הספרדים נכנסים גם למוטוקרוס – ועכשיו כשאפשר לקחת את אופנועי KTM שמביאים איתם הצלחה מוכחת בתחום ורק להלביש עליהם פלסטיקה אדומה – זה בדיוק הזמן לעשות את זה.

זה די מובן שבזמן הקצר שעבר מאז ההודעה על הרכישה ועד עתה, לא היה לספרדים זמן לפתח דגמים חדשים 'משלהם', כך שצמד דגמי המוטוקרוס שהציגה קבוצת המרוצים של גאס גאס, ה-MC 250F וגם ה-MC 450F, הם למעשה אופנועי ק.ט.מ בתחפושת אדומה – כאשר המנועים, שלדות הכרומולי, בולמי ה-WP Xact ושאר המכלולים – זהים לדגמי KTM.

בקטגוריה הבכירה של האליפות ירכבו על דגם ה-450 בעבור קבוצת הפקטורי של גאס גאס גלן קולדנהוף, שסיים שלישי בעונה שעברה ומחזיק ב-4 נצחונות ב-MXGP, ואיבו מונטיצ'לי – שניהם רוכבי ק.ט.מ לשעבר שלא יצטרכו להתרגל לאופנוע יותר מידי, למעט צבע הפלסטיקה השונה. בקטגוריית ה-MX2 תייצג את גאס-גאס קבוצת DIGA – גם קבוצה רשמית של היצרן, עם שני רוכבים גרמנים צעירים ומבטיחים – ג'רמי סיידו וסימון לנגנפלדר שירכבו על ה-MC 250F.

ליגת ה-MXGP תקיים סבבים בכל העולם בין השאר בבריטניה, ארגנטינה, רוסיה, פינלנד, טורקיה ועוד, ותימשך החל מחודש מרץ ועד חודש ספטמבר 2020. במאי הקרוב אמורה להגיע הליגה לאיטליה וב-13 לספטמבר גם לסין – שני סבבים שעדיין לא ברור כיצד יושפעו ואם בכלל יתקיימו, בעקבות ההתפשטות של וירוס הקורונה.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל