fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

ג'ונתן ריי נפרד מקוואסאקי וחותם בימאהה

ג'ונתן ריי נפרד מקוואסאקי וחותם בימאהה

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: קוואסאקי, ימאהה

אחרי 9 שנים עם קוואסאקי, במהלכן זכה בלא פחות מ־6 אליפויות עולם רצופות, ג'ונתן ריי ירכב בעונה הבאה של אליפות הסופרבייק העולמית בקבוצת ימאהה, איתה חתם על חוזה של שנתיים.

ריי, רוכב הסופרבייק המצליח בכל הזמנים, חתם על חוזה דו-שנתי עם היצרנית היפנית ובעונת 2024 ירכב לצידו של אנדראה לוקאטלי בקבוצת Pata Yamaha Prometeon. אחרי שש אליפויות רצופות בין 2015 ל־2020, ג'ונתן ריי וקוואסאקי התקשו לשחזר את אותה ההצלחה והרוכב הצפון-אירי בוחר להצטרף ליצרנית שזכתה באליפות הקודמת, איתה אולי יוכל לקרוא תיגר על דוקאטי המחזיקה כעת בכתר האליפות.

לוקאטלי, איתו ג'ונתן יחלוק את המוסך בעונת 2024.

ג'ונתן ריי צבר יותר הישגים מכל רוכב אחר באליפות הסופרבייק העולמית, מאז החל דרכו באליפות בשנת 2008, עם יותר מ־6,000 נקודות, 119 ניצחונות, 256 פודיומים, 102 הקפות מהירות, 41 פול-פוזישנים ושיא של הזמן הארוך ביותר בין הניצחון הראשון שלו (במיזאנו 2009) לניצחון האחרון שלו, זמן שצפוי לגדול עם ניצחונות נוספים בעונות הבאות, ושיא שכנראה ימשיך להחזיק בו עוד שנים רבות. בנוסף, מאז שנת 2014 ריי מסיים כל עונה באחד משלושת המקומות הראשונים.

אריק דה סיינס, נשיא ומנכ"ל ימאהה אירופה: "אנחנו שמחים מאוד לקבל את פניו של ג'ונתן למשפחת ימאהה. יש לנו אותה מוטיבציה לנצח, ואותה תשוקה ל־WorldSBK. כמוהו, היינו אלופי עולם בשנים האחרונות ואנחנו רוצים לחזור שוב לפסגה. הדחף, הנחישות והרעב להצלחה של ג'ונתן היו קבועים לאורך הקריירה שלו ותכונות אלו יתרמו להצלחה המשותפת העתידית שלנו. אנחנו באמת מאמינים שג'ונתן יכול להוסיף עוד הישגים למאזן אליפות העולם שלו, ולספרי ההיסטוריה, ואנחנו בטוחים שהוא יכול להשיג זאת יחד איתנו. אנחנו עובדים קשה כדי לשפר עוד יותר את ה־R1 שלנו, כדי להבטיח שנספק לג'ונתן בדיוק את מה שהוא צריך כדי להשיג את היעדים שלו ושל ימאהה ב־2024 ו־2025".

ג'ונתן והקוואסאקי נינג'ה ZX-10, צמד שקטף 6 אליפויות עולם רצופות.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

 

 

 

 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל