fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
לרט
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

דקאר 2022 – סיכום היום השני

דקאר 2022 – סיכום היום השני

כתב: דניאל וקנין | צילום: Red Bull Content Pool, GASGAS Factory, Yamaha Racing, KTM Red Bull, Husqvarna Monster Energy, A.S.O.

סטייג' 1B שיצא מהעיר Ha'il וגם חזר אליה, כלל קטע ספיישל באורך 333 ק"מ וקטע קישור באורך 181 ק"מ, סה"כ 514 ק"מ המאופיינים בעיקר בקטעים חוליים ומהירים; גשם שירד ביום הקודם והידק את החול באזור הקרוב למחנה גרם לו להיות מהיר אף יותר.

אמנם הסטייג' אמש היה יחסית מהיר ופחות סלעי, אך נראה שאזור נקודת הציון ל־270 ק"מ הייתה מאתגרת לאיסוף בניווט, כשפספוס של נקודה כזו מוביל להורדה בניקוד. כשצפינו במפה במהלך היום ראינו רוכבים שהולכים וחוזרים סביב אותה נקודה ומאבדים זמן יקר, ביניהם גם רוכבים שמועמדים לפודיום כמו ריקי בראבק וקווין בנאווידס, האלוף המכהן, שעמדו אחד ליד השני וניסו להבין לאן הם צריכים ללכת. טובי פרייס אמר בראיון לאחר מכן כי איבד כ־45 דקות בנקודה המדוברת.

מי שהצליח לנצל את בזבוז הזמן בנקודת הברבור לטובת בריחה קדימה היו מתיאס וולקנר מ־KTM, שהגיע שלישי, פבלו קינטנייה מהונדה, שהגיע במקום השני, והכוכב העולה של גאסגאס, דניאל סנדרס, שרושם ניצחון שני רצוף. במקום הרביעי הגיע אדריאן ואן בוורן מימאהה, אחרי שגם הוא לא התעכב הרבה בנקודה המדוברת. ואן בוורן כתב לאחר מכן כי לקח לו זמן להיכנס לקצב, אך הוא מרוצה כרגע מהתוצאה שלו.

במקום החמישי הגיעה הפתעה בדמות רוקי מקבוצה קטנה; מייסון קליין מ־BAS DAKAR KTM RACING TEAM. רוקי נוסף שכדאי להזכיר הוא מיודענו דנילו פטרוצ'י, שנמצא בסוף היום השני במקום ה־13 והמכובד מאוד.

במכוניות, נאסר אל-עטיה, "נסיך החולות" הקטארי מקבוצת רד בול, ניצח גם הוא שלשום ואתמול. מכונית האאודי RSQ E–tron החשמלית עליה נהג סטפן פטרהנסל הוותיק עיקמה את הג'אנט בעקבות מכה כשפטרהנל היה שני בדירוג אחרי אל-עטיה. כתוצאה מהמכה, שכנראה הייתה קשה במיוחד, התעקמו גם המתלים וחלקים נוספים והגלגל נתלש. פטרהנסל נאלץ לחכות לעזרה ולאבד זמן יקר אך הוא עדיין במרוץ. אחת המשאיות התהפכה אתמול בדיונות והנהג אלברט יוברה נלכד בפנים, מכיוון שהנהג משותק מהמותניים ומטה החילוץ היה קשה יותר, אך בעזרת הצוות הרפואי הצליח לצאת מהמשאית ומצבו טוב.

יחסית לסטייג' ראשון נראה כי ישנם פערים די משמעותיים בצמרת, אך מי שאולי חושב כי לחלק מהמתחרים המרוץ נגמר, צריך לזכור כי הדקאר הוא לא ספרינט ונקודה מבלבלת נוספת שכזו יכולה להפוך את הקערה, או הטבלה, על פיה.

ראלי דקאר 2022 יוצא לדרך

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל