fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

הפנינה נצבעה אדום: דוקאטי משיקה את עונת 2023

הפנינה נצבעה אדום: דוקאטי משיקה את עונת 2023

תמי גורלי | צילום: Ducati Motor Holding S.p.A

מדונה די קמפיליו זו הפנינה של איטליה. בגובה של 2,600 מטר ממוקמת עיירת הסקי אי שם בצפון המדינה, בין מצוקי ברנטה בדולומיטים וקרחון פרסנה. מקום קסום עבור אוהבי השלג בחורף והצועדים בטבע בחודשי הקיץ. בחודש ינואר דוקאטי החליטו לפתוח שם את עונת המרוצים 2023.

זו אינה הפעם הראשונה שהיצרן מבולוניה חושף שם בין מסלולי השלג את אופנועי המוטוGP. עד לפני עשור דוקאטי, בשותפות עם קבוצת הפורמולה 1 של פרארי, קיימו שם אירועי השקה. בזמנו זו הייתה יוזמה של מאוריציו אווירבנה (שלימים היה מנהל הקבוצה האיטלקית ב־F1) מי שהיה מנהל השיווק של פיליפ מוריס, נותן החסות המשותף בזמנו לקבוצות האופנועים והמכוניות. מאוריציו אגב יליד עיירת הסקי. אך עם ההגבלות השיווקיות בספורט המוטורי על חברות המשווקות מוצרי טבק וירידה בהישגים התחרותיים של שתי הקבוצות, האירוע, שנקרא בזמנו VROOM והיה כרטיס הזהב עבור כל עיתונאי ספורט מוטורי, הופסק.

"לפני שנה או שנתיים שאלתי את קלאודיו (*דומיניקאלי) למה אנחנו לא חוזרים לקיים את ההשקה במדונה די קמפיליו", אמר פקו באניאיה במסיבת העיתונאים וסיפר שזה היה חלום עבורו. "הוא אמר שזה רעיון. אז אני מאוד שמח להיות כאן. אני חושב שגם עבור העיתונאים האירוע נחמד, כי אנחנו יותר קרובים בצורה אחרת בפעם הראשונה ואני חושב שזה חשוב ליצור את הקשר הזה, אז אני מאוד שמח להיות כאן".

אמנם פקו ביקש, אך ללא ההישג המרשים של דוקאטי בעונת המרוצים של 2022, ספק אם קלאודיו היה משתכנע לקיים אירוע שיכול היה להראות גרנדיוזי אם היצרן לא היה לראשונה בהיסטוריה אלוף המוטוGP והסופרבייק במקביל. בשיתוף עם אאודי איטליה (פולקסווגן הם הבעלים של אאודי וחברת דוקאטי) ונותן החסות החדש של קבוצת המרוצים במוטוGP, חברת מונסטר אנרג'י, דוקאטי עטפו את השקת האופנועים של עונת 2023 בסקי, אוכל טוב וכמה ימים של כיף.

למרות ההזדמנות לשתות לחיים עם אלוף העולם, לנהל שיחת חולין עם אנאה, לטייל בשלג, לנהוג על אאודי במסלול קרח אין ספק שהרגע החשוב ביותר היה רגע החשיפה של האופנועים. הרגע בו לראשונה על במה אחת עמד הדזמוסדיצ'י של פקו באניאיה עם הספרה 1 ומטרים בודדים לידו ניצב הפניגאלה של אלוורו באוטיסטה, גם עליו ספרת האליפות מתנוססת בגאון. זה היה מפגן כוח של היצרן האיטלקי וסימון עבור שאר היצרנים והרוכבים באליפות העולם שדוקאטי והרוכבים שלהם מתכוונים להמשיך ולשלוט על המסלול. דוקאטי ניצחו 12 מרוצים מתוך 20 במוטוGP, צמד הרוכבים שלהם, באניאיה ובסטיאניני, ניצחו 11 ואין ספק כי השניים יתנו פייט רציני לשאר הרוכבים על המסלול – אך גם אחד לשני. אנאה, שניצח כבר את המרוץ הראשון לעונה כאשר ניצח את מרוץ הסקי שהוזנק במהלך ההשקה, לא מתכוון להיות מספר שתיים – וגם בגלל זה הוא נבחר ללבוש אדום…

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל