fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

ישראלים על מסלול ה-F1 באליפות הפורמולה 1000

ישראלים על מסלול ה-F1 באליפות הפורמולה 1000

מיקי כהן

צילום: עמית אגרונוב

יצרנית רכבי המרוץ הישראלית Griiip תשתתף לראשונה במרוץ בארצות הברית. המרוץ יערך במסלול COTA באוסטין, טקסס, במסגרת אליפות LONESTAR פורמולה 1000 של ארגון רכבי המרוץ האמריקאי. COTA הוא המסלול שמארח את סבב הפורמולה 1 האמריקאי.

במרוץ זה תשתף Griiip פעולה עם סוכנות אפריליה הגדולה בארה"ב -AF1 Racing, אשר רכשה רכבי G1. זהו המרוץ הראשון שבו רכבי ה- G1 יתחרו מול רכבים מאותו התקן (פורמולה 1000), כנגד טובי הנהגים בקטגוריה, כולל האלוף האמריקאי אלכס מאייר. מעבר להצגת יכולות הרכב, Griiip תציג את הטכנולוגיות אותן היא מפתחת – שידור וידאו בזמן אמת מהרכבים (בשיתוף עם חברת LiveU הישראלית) ושידור מידע מהרכבים (טלטמטריה) בזמן אמת, מה שמאפשר לכל הצופים לקחת חלק במרוץ, ולעקוב אחרי הנהג ונתוני הרכב.

בשני רכבי ה-G1 ינהגו ירין שטרן, נהג המרוצים הישראלי ואלוף ליגת ה-G1 Series  האיטלקית ואליו יצטרף אלוף הפורמולה פורד הפורטוגלי ומקום שלישי בליגת ה- G1 Series האיטלקית, הפורטוגלי מיגל מאטוס.

 

זו לא תהיה הפעם הראשונה של ה- G1 על מסלול COTA, לאחר שבחודש אוגוסט האחרון שבר הרכב את שיא המסלול לקטגוריית הפורמולה 1000 בנסיעת המבחן הראשונה שלו בארה"ב, מה שמייצר רף ציפיות מאד גבוה לקראת המרוץ.

המרוצים יתקיימו בסוף השבוע של ה- 8-10 לפברואר, כאשר ביום שבת יתקיים המרוץ הראשון (בשעה 23:10 שעון ישראל) וביום ראשון יתקיים המרוץ השני. (בשעה 21:30 שעון ישראל).

השידורים יועברו בשידור חי בדפי הפייסבוק והיוטיוב של Griiip וירין, ויפורסמו גם עדכונים שוטפים לכל אורך הסופ"ש. אנו נצפה בהם.

"אני נרגש מאוד לקראת המרוץ הזה, זוהי הפעם הראשונה בה אתחרה בארה"ב, ואני לא חושב שיש דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר להתחרות ביחד עם Griiip ברכב וצוות כחול לבן. הציפיות שלנו למרוץ גבוהות מאוד, השאיפה שלנו היא לנצח את המרוץ ולהראות לכולם את היכולות שלנו." אומר ירין שטרן. כמו כן מוסיף תמיר פלצ'ינסקי, Griiip: "אירוע מאד מרגש בשבילנו שחיכינו לו מאז שהקמנו את החברה – להגיע לארה"ב עם רכב ישראלי ונהג ישראלי. ה- G1 תוכנן לפי תקן הפורמולה 1000 האמריקאי וזו הפעם הראשונה שבה נתחרה נגד רכבים בתקן זה, רכבים שמתחרים כבר שנים רבות בסדרות המרוצים ברחבי ארה"ב. אחרי שהוכחנו את ביצועי הרכב שלנו באירופה, אנחנו רוצים לנצח את האמריקאים במגרש הביתי שלהם ולהוכיח שה- G1 הוא הטוב בעולם בקטגוריה שלו ואני שמח שמי שינהגו במרוץ הם שני הנהגים הכי טובים ומנוסים שיש לנו. המרוץ הזה יאפשר לנו גם להציג את הטכנולוגיות החדשות שלנו לנהגים בארה"ב והכל לקראת הקמת ליגת G1 Series ב- 2020 בארה"ב."

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל