fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

מוטוGP ארגנטינה: דרמה עם ניצחון לקראצ'לו ועונש למארקז

מוטוGP ארגנטינה: דרמה עם ניצחון לקראצ'לו ועונש למארקז

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

תקלה עם כביית מנוע של ההונדה של מארקז על קו הזינוק גררה דחיפת האופנוע נגד כיוון המסלול, והתייצבות חזרה במיקום המקורי – הכול נגד החוק. מירוץ המוטו GP בארגנטינה, סבב 2 של העונה, נפתח עקום והמשיך עקום – אבל מלהיב. מארקז הוביל את המירוץ בקלות, כאשר הגיע העונש על אותה עבירה בזינוק – ירידה לרכיבת פיטס שמשמעותה עבור כול רוכב רגיל זה סיום המירוץ, אבל לא מארקז רוכב רגיל…

בהיעדרו של האלוף בחוד יצא קרב בין מוביל המירוץ עם יתרון בזינוק ג'ק מילר על הדוקאטי החצי רשמי, מול זרקו על הימאהה, קראצ'לו על ההונדה אלסיאר ורינס על הסוזוקי – כלומר אף רוכב רשמי בוודאי לא מהמובילים כאשר פדרוסה מתרסק כבר בפתיחת המירוץ. הדרמה והמתח על הניצחון נשמרו ממש עד הסיום כאשר קאל קראצ'לו משיג במסלול אהוד עליו ועל הונדה את ניצחונו הראשון מזה זמן רב. זרקו שני, עם רינס נועל את הפודיום, רינס רוכב סוזוקי המוביל היה קרוב להוביל את המירוץ מספר פעמים אולם הספרדי עדיין לא שם מבחינת יכולת להוביל תחת לחץ כה כבד.

אבל הסיפור האמיתי הוא מה שקורה עם מיודענו מארק מארקז שיוצא מהעונש בפיטס בפיגור של נצח אחרי המירוץ, מדורג 19, ויוצא למסע הרג מובהק שכולל עקיפות ברוטאליות על רוכבים רבים, כשהשיא מגיע על מי אם לא ולנטינו רוסי אותו עוקף  מארקז תוך שהוא בועט את רוסי מחוץ לפניה עד שהימאהה נופל, על זה מארקז מוענש בהורדה מאסיבית של מיקום, מהחמישי אותו הוא משיג ברכיבה מופלאה כמו שרק הוא יכול – למקום ה-18 החסר משמעות מבחינת הנקודות. נגוז הסיכוי שהיה למארקז לסיים את המירוץ הרבה מעל דוביציאוזו, יריבו הראשי לאליפות אותו הוא עקף בקלילות והותיר מייד הרחק מאחור, לו רק הסתפק במקום השביעי שהיה שם אותו שלישי בטבלה בפיגור חסר משמעות. אבל זה לא קרה, מארקז התעקש לעלות בכול מחיר עוד ועוד, ברכיבה אדירה, מרהיבה ויקרה מבחינת הטבלה, אבל לא נורא. מארקז יורד למקום החמישי כאשר דוביציאוזו לא מרוויח מספיק מכישלונו של יריבו הראשי ומרוחק במקום השני רק 15 נקודות מעל מארקז, כאשר קראצ'לו במקום הראשון בפער של 18 נקודות מעל מארקז, לא מספיק למנוע מרוכב הונדה המוביל לפצות על הכישלון בארגנטינה אם ינצח בטקסס בעוד שבועיים כצפוי.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל