fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
לרט
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC

מוטוGP קטלוניה: תוצאות מקצה הדירוג

מוטוGP קטלוניה: תוצאות מקצה הדירוג

תמי גורלי | צילום: MotoGP.com, Ducati racing team, Yamaha racing

פאביו קווארטררו ניצח את מרוץ המוטו2 הראשון שלו במסלול הקטלוני הסמוך לברצלונה. הרוכב הצרפתי גם ניצח את המרוץ בעונה הקודמת במוטוGP ולסבב השביעי של העונה הנוכחית הוא מתייצב כמוביל האליפות, עם שלושה ניצחונות ואחרי ארבעה פול פוזישנים ברציפות. גם בקטלוניה אף אחד לא הצליח לעצור את רוכב ימאהה.

קטגוריית MotoGP

קווארטררו קבע הקפות מהירות במהלך כל מקצי האימונים והתוצאות נראות כל כך מאיימות עבור שאר הרוכבים שהם סבורים שהוא אפילו מסתיר קצת מהיכולות שלו עד המרוץ עצמו, "אין לי עוד הרבה", אמר במסיבת העיתונאים בסוף יום הדירוג, "הופתעתי בעצמי מהקצב המהיר אבל ביום ראשון, ביום המרוצים, כל רוכב רוצה יותר ויכול גם לעשות יותר – אבל אין לי אקסטרה". זה יהיה כאמור הזינוק החמישי ברציפות מראש הגריד – הישג שלא קרה מאז העונה המופלאה של מארקז ב-2014 ועבור רוכב ימאהה מאז לורנסו ב-2010.
לצידו בשורה הראשונה יזנק ג'ק מילר עם הדוקאטי. מילר הגיע אל הפארק פרמה ללא האופנוע שהשאיר בחצץ אחרי התרסקות מהירה בפנייה מספר שלוש. לצידו יזנק רוכב דוקאטי נוסף, יוהאן זרקו, אשר עבורו זה הזינוק הרביעי מהשורה הראשונה העונה. אחריהם במקום הרביעי יזנק מיגל אוליביירה עם ה-KTM ולצידו פרנקו מורבידלי, שזינק מהפול פוזישן במסלול הזה בעונה הקודמת. בן הקבוצה שלו ולנטינו רוסי, שנראה ומרגיש טוב מתמיד, נכנס ישירות ל-Q2, התרסק בפניה ארבע ולכן איבד זמן יקר על המסלול.

ולנטינו יזנק בגלל זה רק מהמקום ה-11, כשלצידו ג'ואן מיר עם זינוק נוסף מהשורה הרביעית העונה. את השורה הזו יסגור פול אספרגארו כרוכב הונדה המהיר ביותר במסלול. אספרגארו ומילר היו שני הרוכבים אשר טיפסו ממקצה הדירוג הראשון לשני ופול עושה זאת למרות המאמצים של מארק מארקז להסתייע במילר ולהיגרר אחריו בישורת ובפניות הארוכות. מארקז ממשיך ומקבל ביקורת על התנהגותו על המסלול כשהוא מחפש מקצה אחר מקצה אחר הרוכב המהיר כדי לקבוע הקפות מהירות אחריו. יוהאן זרקו, אשר משתמש באותה הטקטיקה וביותר הצלחה, לשמחתו לא סובל מאותה הביקורת.

 

קטגוריית Moto2

רמי גרדנר נכנס לקרב עם בן קבוצתו הצעיר ראול פרננדז, והשניים יזנקו ממיקומים ראשון ושני על הגריד כאשר בו בנסניידר ההולנדי יזנק בפעם השנייה העונה מהמיקום השלישי. סם לואס יזנק רק מהשורה השלישית כאשר בן הקבוצה שלו, אגוסטו פרננדז, יזנק מהמיקום הרביעי.

 

קטגוריית Moto3

גבריאל רודריגו הארגנטינאי יזנק בפעם השישית בקריירה מהפול פוזישן ובפעם השנייה שלו בקטלוניה. בתיאום בין רודריגו לבן קבוצתו ג'רמי אלקובה, יצאו צמד רוכבי קבוצת גרסיני אל המסלול לבצע את ההקפה המהירה. השניים בלבלו את שאר הרוכבים בקטגוריה אשר קיוו להיצמד אל הארגנטינאי, שהיה חזק לאורך כל הסופ"ש, כדי לקבוע הקפה מהירה. ניקולו אנטונלי היה הרוכב השלישי במהירותו והוא יזנק בפעם הראשונה העונה מהשורה הראשונה.

 

קטגוריית MotoE

בגביע החשמלי, המוטוE, אריק גרנאדו סוגר עוד מקצה דירוג כרוכב המהיר וקוטף את שלושת הפול פוזישנים מתחילת העונה. לצידו יזנקו ג'ורדי טורס ודומיניק אגרטר כאשר מוביל הקטגוריה, אלסנדרו זקונה, יזנק רק מהשורה השנייה. זו הפעם הראשונה בה רוכבי המוטוE מתחרים במסלול בקטלוניה אשר נחשב מאתגר בשל הישורת הארוכה ונקודות הבלימה האגרסיביות עבור הרוכבים על האופנועים הכבדים (כ-260 ק"ג).

 

סדר יום המרוצים שונה מהרגיל וייפתח היום בשעה 12:20 עם המוטו3 ב-14:00 זינוק הקטגוריה הבכירה מוטוGP וימשיך עם הקטגוריה האמצעית בשעה 15:30 זמן ישראל ומרוץ המוטוE יוזנק בשעה 17:00.

השידורים יחלו כבר בשעה 12:05 בערוץ 5 Stars כאשר מרוץ המוטוE ישודר בשעה 16:55 בערוץ 5LIVE.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

גלריה

תגובה אחת ל מוטוGP קטלוניה: תוצאות מקצה הדירוג

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל