fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

מוטוGP | תוצאות מקצה הדירוג – קטאר 2022

מוטוGP | תוצאות מקצה הדירוג – קטאר 2022

תמי גורלי | צילום: MotoGP.com, Ducati racing team, Yamaha racing, Pramac Racing

למעט העונה הנוכחית, מאז עונת 2008 רוכבי המוטוGP בדרך כלל יוצאים אל המסלול בקטאר אחרי זמן מסלול רב של מבחנים. האופנועים מכוונים, הרוכבים יודעים מה הבסיס של הכיול עימו יעבדו וכל מה שנותר זה לעבוד על קצב מרוץ והקפה בודדת. בעונת 22, עם מבחנים בספאנג ומנדליקה, לרוכבים לא הייתה את ההזדמנות הזו והם נאלצו לעבוד על ההכנה למקצה הדירוג והמרוץ באימונים, ובקטאר זה קשה יותר מבכל מסלול אחר בגלל הפערים הגדולים בין תנאי הצהריים והערב. שמש מול לילה.

 

קטגוריית MotoGP

מי שסבלו היו רוכבי דוקאטי, שעדיין צריכים לעבוד על ההבנה של הדזמוסדיצ'י, ובעיקר רוכבי המפעל אשר בחרו במנוע ביניים בין ה־22 שמשתמשים בו מרטין, זרקו ומריני לבין זה של 21 שקיבלו בסטיאניני, דיג'נאנטוניו ובזקי. "רק היום התחלתי להרגיש נוח ורק היום התחלנו לשחק עם הכיוונון", אמר אמש פקו שיזנק היום רק מהשורה השלישית. הוא הדוקאטי הרביעי על הגריד ולדבריו גם בגלל שלא ניסה למצוא סליפ סטרים בישורת, מהלך שיכול לחתוך שלוש עשיריות בזמנים. לפניו מילר במקום רביעי ושני רוכבי לווין בשורה הראשונה. מרטין לקח פול פוזישן שני בקטאר, אך הוא עדיין לא מרוצה, מאחר שקצב המרוץ שלו אינו אידיאלי לדבריו. אנאה בסטיאניני לצידו בזינוק בכורה מהשורה הראשונה. בסטיאניני זינק בעונה הקודמת מהשורה השלישית רק פעם אחת וזו קפיצה גדולה עבורו אך האיטלקי לא בטוח עדיין כיצד ינהל את המרוץ. הרוכב היה רגיל לזנק מתחתית הגריד ולטפס במיקום בסבלנות תוך שמירה על הצמיגים, הוא ינסה מחר לעשות את אותו הדבר אך לא יודע כיצד זה ירגיש ואם יצליח כאשר אין לו צורך בטיפוס במקומות.

לצידם יזנק מארק מארקז מהמקום השלישי, אותו מקום כמו סן מרינו בעונה הקודמת. מארקז עדיין לומד את ה־ RC213V ולדבריו עדיין לא מצא את הגבול של ההונדה. "לא התרסקתי השבוע", אמר בחצי הלצה וחצי רצינות "וזה מראה שעדיין לא מצאתי את הגבול". בן קבוצתו פול אספרגארו יזנק מהשורה אחריו כששני רוכבי הונדה של LCR, טאקה ואלכס, יזנקו מהמקומות ה־16 ו־18, בהתאמה.

אליקס אספרגארו והאפריליה יזנקו ממרכז השורה השנייה כאשר וינאלס רק מהשורה השביעית. ב־KTM בראד בינדר הצליח להיכנס ל־Q2 ממקצה Q1 אך לא הצליח לקבוע הקפה שתאפשר זינוק טוב יותר מהמקום השביעי.

פאביו קווארטררו היה הרוכב הנוסף שהצליח להיכנס ל־Q2 אחרי שהתקשה לא רק עם הטופ ספיד אלא גם עם אחיזה ביציאה מהפניות. "אני רק הרוכב שיושב על האופנוע", אמר אלוף העולם והוסיף שהוא עשה את מיטבו אחרי שקבע זמן טוב מספיק רק לשורה הרביעית. "זה לא נראה טוב" אמר בן קבוצתו מורבידלי, שיזנק לצידו מהמקום ה־12.

למרות שהיה נראה שיצליחו לקבוע הקפה מהירה, רוכבי סוזוקי עדיין התקשו ויזנקו מהמיקומים שמיני ועשירי. מיר, שהיה המהיר מבין השניים, סבור כי אם היה על ה־GSX-RR של העונה הקודמת לא היה מצליח להיות במקום הזה ולא היה מרגיש כל כך בנח. כל הרוכבים על המסלול סבורים כי הצמד של סוזוקי יהיו חלק מחמישה או שישה רוכבים שילחמו על הניצחון.

זה יהיה מרוץ בו הרוכבים יבינו באמת מה היכולות שלהם עצמם, האופנועים שלהם והיריבים בזמן אמת וכיצד להתנהל עם הדלק והצמיגים במסלול המאתגר.

 

קטגוריית Moto2

סם לואס איבד את ההקפה המהירה בגלל דגל צהוב ויזנק שלישי. לפניו יזנקו טוני ארבולינו בן קבוצתו ובפול פוזישן ראשון צ'לסטינו וויאטי רוכב Mooney VR46. פדרו אקוסטה יזנק מהשורה הרביעית אחרי התרסקות.

 

קטגוריית Moto3

התנהלות הרוכבים משפיעה על הגריד במוטו3. למרות שאיזן גאוורה קבע את ההקפה המהירה הוא יזנק מתחתית הגריד בגלל רכיבה לא אחראית. בזכות זה איומו סאסאקי וההוסקוורנה יזנקו מהפול פוזישן. דניס פוג'יה יזנק גם הוא מתחתית הגריד אחרי שני עונשים ויאלץ גם לעשות שתי הקפות ארוכות.

תחילת השידורים בשעה 13:50 בערוץ ספורט 5 LIVE, זינוק מוטו3 בשעה 14:00, מוטו2 בשעה 15:20 ומוטוGP בשעה 17:00 (הכנה למרוץ החל מהשעה 16:25).

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל