fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

מרוץ מינוס 400: כל מה שצריך לדעת

מרוץ מינוס 400: כל מה שצריך לדעת

אסף לביא

צילום: רונן טופלברג

מחר בבוקר יפתחו שלושת ימי מרוץ 'Minus 400 – Desert Extreme', אירוע היסטורי ומרוץ בינלאומי גדול ראשון שנערך בישראל, שיהיה הסבב הפותח לעונת 2022 של אליפות העולם בהארד-אנדורו. האירוע מופק ע"י Riders For Riders ו־Comtecgroup ומגיע לישראל ביוזמה ועבודה משותפת עם משרד התרבות והספורט, ההתאחדות לספורט מוטורי וה־FIM.

מעל ל־200 רוכבים נרשמו לתחרות, מתוכם 30 רוכבים מכל העולם, ביניהם 18 רוכבי הטופ העולמי שיתחרו בקטגוריית גולד – בילי בולט, מריו רומן, גרהאם ג'רוויס, מיקאל וולקנר, וויד יאנג, אלפרדו גומז, סנדרה גומז, סוף סלע ועוד.

ג'וני ווקר לא ישתתף בסבב הנוכחי עקב פציעה בכתף, וכמוהו גם מנואל לטינביכלר, שלמרות הפציעה עדיין הגיע לישראל וילווה את המרוץ כצופה.

מתחם 'הכפר המוטורי' הוקם בחוף נווה זוהר, בסמוך לאזור המלונות בעין בוקק, ובתוכו נבנה מסלול סופר-אנדורו, טריבונות לקהל, מתחמי קניות ואוכל, מוזיקה והופעות, הכולל גם גישה לחוף, וממנו יצאו במהלך ימי התחרות שאטלים מיוחדים במשאיות ספארי לנקודות צפייה במרוץ.

בבוקר יום שלישי ה־05.04 יצאו המתחרים למרוץ 'Leonardo Urban Race' במסלול המשלב תוואי עירוני באזור התיירות של המלונות וחופי הרחצה של ים המלח, כשבסיומו 30 הרוכבים המובילים ימשיכו למרוץ סופר-אנדורו בתוך מתחם הכפר המוטורי.

ביום רביעי יוזנקו הרוכבים ל־Yochananof Desert Prologue, פרולוג במתכונת הייר סקרמבל, במסלול מאתגר בתוואי המדברי של הרי ים המלח. תוצאות הפרולוג יקבעו את סדר הזנקת הרוכבים למרוץ מינוס 400 ביום חמישי.

האירוע המרכזי, מרוץ מינוס 400, יוזנק מנחל חימר בבוקר יום חמישי ויעבור במסלול באורך של כ־90 ק"מ באזור הרי ים המלח. הרוכבים יחולקו ל־4 קטגוריות, החל מ־Iron, דרך Bronze ו־Silver ועד קטגוריית Gold הבכירה. הקהל, כאמור, יוכל להגיע לנקודות צפייה חשובות במרוץ בעזרת שאטלים שיצאו מהכפר המוטורי.

עלות הכניסה לכפר המוטורי מתחילה ב־25 ₪ ליום לאדם ומגיעות עד ל־415 ₪ ליום לאירוח VIP הכולל ארוחות בוקר וצהריים, שתייה קלה וחריפה חופשית לאורך היום, פינות ישיבה מוצלות ונקודת צפייה ישירה לאזור הזינוק והסיום של ימי התחרות. כרטיסים ניתן לרכוש בלינק – כרטיסים למינוס 400. האירוע בשיתוף ובחסות רשת יוחננוף, רשת מלונות פתאל, מועצה אזורית תמר, KTM ישראל, הוסקוורנה ישראל, גאסגאס ישראל, מטרו מוטור, עופר אבניר, מוטוליין, פוטוליין, סטומפ ישראל, אבנוע, Sea Of Spa ואגאדיר.

תוואי המרוץ, שהיה נושא דאגה לאירגונים ופעילים סביבתיים הפועלים לשמירת הטבע המדברי, שונה לאחר הביקורת הציבורית ובשיתוף פעולה עם הגורמים האחראיים כדי לעשות את כל המאמצים לשמור על הטבע ולקיים את המרוץ בצורה המנה הטובה ביותר. שר התרבות והספורט, חילי טרופר, אמר: "לאחר עבודה מאומצת של כלל הגורמים בהובלת משרד התרבות והספורט, הצלחנו למצוא מתווה מתאים לקיומו של מרוץ מינוס 400. כפי שאמרנו, שמירה על נופיה הייחודיים של ישראל חשובה מאוד עבורנו ולכן הנחתי את כלל הגורמים לקיים הידברות מהירה בניסיון להגיע להסכמות שיאפשרו את קיומה של התחרות הבינלאומית החשובה לצד שמירה על ארצנו היפה. אני בטוח כי המרוץ יצליח להביא אל העולם את היופי של המדבר הישראלי ויחזק את הספורט המוטורי בגזרה הבינלאומית".

מינוס 400 מצטרף השנה לראשונה לסבב העולמי של אליפות ההארד-אנדורו ועושה היסטוריה, כמו האירוע שקדם לו – סופר-אנדורו ירושלים – ושם את ישראל על מפת הספורט המוטורי העולמי עד 2027.

אחרי הסבב הפותח בישראל, אליפות העולם בהארד-אנדורו, תמשיך לסבב השני בסרביה (Xross) ב־18-21 במאי, אחריו הרד בול הארצברג-רודיאו באוסטריה ב־16-19 ביוני, סבב רביעי באיטליה (Red Bull Abestone) ב־9-10 ביולי, אחריו הרד בול רומניאקס ברומניה ב־26-30 ביולי, סבב שישי בארה"ב (Red Bull TKO) ב־13-14 באוגוסט, סבב שביעי בקנדה (Red Bull Outliers) ב־27-28 באוגוסט וסבב שמיני ואחרון בספרד (Hixpania Hard Enduro) ב־1-9 באוקטובר.

צוות מוטו ימשיך לעדכן מהשטח בכל ימי המרוץ.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

גלריה

תגובה אחת ל מרוץ מינוס 400: כל מה שצריך לדעת

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל