fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

נאסקאר אירופה: סופ"ש קשה לנהגים הישראלים בוולנסיה

נאסקאר אירופה: סופ"ש קשה לנהגים הישראלים בוולנסיה

כתב: איתי אניג'ר | צילום: EuroNASCAR, Bart Dehaese, Stephane Azemard

אתמול התחרו שני הנהגים הישראלים, נווה טלאור ואלון דאי, בשני הסבבים הראשונים לעונת 2021 של אליפות האירו נאסקאר שהתקיימו במסלול ולנסיה ריקרדו טורמו בספרד.

נווה טלאור ,הצעיר מהרצליה, התחרה בקטגוריית ה-EuroNASCAR 2, בעוד שאלון דאי, האשדודי הוותיק והאלוף המכהן, מתחרה בקטגוריה ה-Pro ומגן על התואר. בשל המצב הבטחוני, השניים התערבו עם היציאה מישראל ופספסו את מקצי הדירוג ביום שישי, בהנהלת האליפות גילו הבנה ואפשרו להם לעלות לסשן של 15 דקות בתחילת יום שבת.

סופ"ש המרוצים החל עם נווה טלאור שזינק מהמקום ה-23 והאחרון על הגריד, מכיוון שלא השלים הקפה מלאה במקצה הדירוג, את המרוץ הזה הוא סיים במקום השישי, למחרת טלאור זינק למרוץ מרחבת הטיפולים, כשהצוות הטכנים של הקבוצה לא הספיק להרכיב את הגלגל בשל שבר באחד החלקים אותו הם נאלצו לבסוף להחליף. ברגע שטלאור מצא את הקצב שלו, התחיל אט אט לעקוף ולהתקדם ובהקפה האחרונה הצליח לעלות שני מקומות בזכות עקיפה ויציאה של מתחרה מהמסלול. בסוף המרוץ, אחרי 15 הקפות, נווה סיים במקום ה-12 והתמקם במקום החמישי בטבלת האליפות, כשההפרש בינו לבין המקום הראשון עומד על 20 נקודות.

נווה טלאור, מספר 90, במרוץ האירו נאסקאר 2

אתמול אחר הצהריים אלון דאי זינק למרוץ מהשורה הראשונה במיקום השני על הגריד, זינוק לא טוב גרם לו בתחילת המרוץ להילחם נגד חברו לקבוצה, האיטלקי ג'אנמרקו ארקולי, אך דאי הצליח לברוח ממנו תוך פניות בודדות עם הפנים לכיוון המקום הראשון. שתי הקפות לאחר מכן דאי סוטה לחצץ, זה היה נראה בהתחלה כמו פנצ'ר, אך לבסוף התברר זו הייתה סטייה מהמסלול כתוצאה ממגע. דאי התדרדר עד למקום האחרון, אך חזר לקצב, החל לעקוף וחצה את קו הסיום במקום ה-19. אלון כרגע ממוקם במקום ה-11 באליפות, כאשר ההפרש בינו לבין המקום הראשון עומד על 30 נקודות.

נווה טלאור: "היה טירוף להגיע לפה, בעיקר בגלל המצב הביטחוני בארץ. פספסנו את האימונים ושעה של אמונים זה מלא זמן, הליגה נתנה לנו 15 דקות אימון בשבת בבוקר ועשיתי הקפות טובות. במקצה הדירוג לא השתתפתי בגלל בעיה בשלדה, זה חבל, לפי הזמנים של הבוקר אני יכולתי להתחיל במקום הרביעי – וזה עוד עם צמיגים ישנים ולא חדשים כמו במקצה הדירוג. ההתקדמות במרוץ הראשון הייתה מטורפת, למזלי הנהגים היו הוגנים ולא היו נגיעות. במרוץ הבוקר התחלתי ברחבת הטיפולים עם פיגור של 30 שניות בערך והיה הרבה לצמצם, נהגתי הכי טוב שיכולתי. נלחמתי עם שני נהגים אגרסיביים ומסוכנים, את הראשון עקפתי והשני 'הרג' אותי – אבל בסוף עקפתי, ומבחינתי זה סוף שבוע מצוין".

אלון דאי חוגג עם 3 טבעות אליפות

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

השימוש בתמונות נעשה על פי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים תשס"ח-2007, לאחר שנעשו מירב המאמצים למצוא את בעלי הזכויות, אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, ניתן לפנות באמצעות הדואר אלקטרוני: Info@MotoMagazine.co.il

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל