fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

סוף הדרך של הונדה ומארק מארקז

סוף הדרך של הונדה ומארק מארקז

תמי גורלי | צילום: MotoGP.com, Honda Repsol

קשה לדמיין את מארק מארקז בצבעים אחרים מאשר האדום-כתום-לבן של קבוצת רפסול הונדה, אבל אלוף העולם שש פעמים ואחד מהרוכבים הגדולים אי פעם נפרד מהונדה בסוף העונה הנוכחית, עונה אחת לפני שנגמר החוזה בינו לבין היצרנית היפנית, החוזה הגדול אי פעם באליפות המוטוGP.

הונדה ומארקז עברו דרך ארוכה ביחד והוא היה לרוכב העטור ביותר עבור היצרנית היפנית, אבל לקראת עונת 2020 החלו להיראות מעט חיכוכים בקשר לפיתוח אופנוע המוטוGP. מארקז גם ספג פציעה קשה במרוץ הפותח של אותה עונה, פציעה שמנעה ממנו לקחת חלק באותה העונה ובשתי העונות העוקבות לה. הרוכב עבר ארבעה ניתוחים קשים בזרוע וקיווה כי היצרנית עדיין תספק לו אופנוע מנצח, אך עיכובים בפיתוח הותירו את כל רוכבי הונדה מאחור. אחרי מספר חודשים של דיונים נראה שהרוכב סבור כי בהונדה לא יוכלו לספק לו אופנוע תחרותי שיאפשר לו לחזור לנצח.

אחרי 14 סבבי אליפות, מארקז ממוקם העונה רק במקום ה־15 בטבלת הניקוד ובפער של 255 נקודות מהמוביל פקו באניאיה על הדוקאטי. בימים הקרובים, אולי אף בשעות הקרובות, צפויה לצאת הודעה על כך שמארקז ירכוב בעונה הבאה לצד אחיו בגרסיני, קבוצת הלווין של דוקאטי.

"בהסכמה הדדית, הונדה ומארק מארקז מסיימים את שיתוף הפעולה מוקדם", נכתב בהודעה הונדה על המהלך, "הונדה ומארק מארקז בחרו בצורה הדדית לסיים בטרם עת את החוזה לארבע שנים, בתום עונת 2023 של אליפות העולם ב־MotoGP. שני הצדדים הסכימו כי זה אינטרס משותף שכל אחד מהצדדים יחפש דרכים אחרות לעתיד, כדי להשיג בצורה הטובה ביותר את המטרות והיעדים שלהם. זה מביא לסיומן של 11 שנות שיתוף פעולה בין מספר 93 ל־HRC, בהן הם השיגו יחד שש אליפויות עולם בקטגוריה הגבוהה ביותר, חמש אליפויות משולשות (רוכב, קבוצה ויצרן), 59 ניצחונות, 101 פודיומים ו-64 עמדות פול פוזישן".

"מארקז לקח את ניצחון הבכורה שלו בקטגוריה הבכירה על ההונדה RC213V באוסטין, טקסס, בשנת 2013, והיה למנצח הצעיר ביותר בקטגוריה הבכירה, מאוחר יותר באותה שנה גם הוכתר לאלוף העולם הצעיר ביותר. ב־2014 הוא הגן על התואר וניצח ב־10 המרוצים הפותחים של השנה ברציפות, והמשיך לתואר גם ב־2016, 2017, 2018 ו־2019 כרוכב HRC בקבוצת רפסול הונדה. שני הצדדים ימשיכו לתת את תמיכתם המלאה בסבבים הנותרים של עונת 2023 באליפות העולם. הונדה מאחלים למארק מארקז את הטוב ביותר בכל אשר יפנה בעתיד".

 

 

 

 

תגובה אחת ל סוף הדרך של הונדה ומארק מארקז

  1. היום בולנסיה מרקס סלל ממש הניצחון למרטין 8שנים אחרי והוא עושה זאת שוב לבאגניה,בדואקטי לא קולטים ממזר

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל