fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
MV קוביה
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

קבוצת פורמולה על טהרת הכחול לבן, פה בישראל?

קבוצת פורמולה על טהרת הכחול לבן, פה בישראל?

מערכת מוטו

לאחר שסיקרנו במהלך שנת 2018 את ירין שטן אשר התחרה וניצח בליגת G1 הייחודית, הוזמנו לאירוע סיכום השנה והשקת תוכנית העבודה לשנת 2019 של חברת Griiip – המייסדת של ליגת G1.

Griiip שהחלה את דרכה ב-2015 בפתח תקווה, נוסדה בעקבות החזון להפוך את עולם הספורט המוטורי לנגיש יותר לקהל רחב של נהגים וצופים – על ידי שילוב בין רכבי מרוץ לחדשנות טכנולוגית. החברה תיכננה וייצרה את מכונית המרוץ G1, עבור סדרת המרוצים שלה הנקראת G1 Series. בנוסף, מפתחת החברה פלטפורמת מדיה אינפורמטיבית שתספק חווית צפיה מתקדמת בליגה שהיא עצמה יסדה.

כחלק מהסכם החסות, תהפוך סדרת המרוצים G1 Series של Griiip, בעונת 2019, ל-"G1 Series presented by Fiverr" ותשלב את Fiverr הן בפלטפורמה והן במסלולי המרוצים. בנוסף למתן החסות, תאפשר Fiverr ל- Griiip לקדם את חשיפת המותג שלה בענף הספורט המוטורי העולמי.

הסבב של שנת 2019 יהיה גדול יותר בכל פרמטר. החל מאפריל 2019 יתקיימו 7 סבבים כפולים של מרוצים בסופי שבוע ומספר המתחרים יגדל ל-14 נהגים וקבוצות.

עוד באירוע, הודיעה Griiip על הקמת קבוצה ישראלית שתתמודד ב- G1 Series. הקבוצה תספק לנהגים ישראלים צעירים ומוכשרים את הצעד הראשון בדרך לקריירת מרוצים מצליחה ותעזור לאתר את הכוכב הגדול הבא בספורט המוטורי הישראלי. הקבוצה תורכב ממנהל קבוצה ישראלי, נהגים ישראלים, צוות ישראלי וכעת מחפשים אחר נותני חסות ישראלים שירצו לנצל את היתרונות השיווקיים שעולם מרוצי המכוניות מציע. לאחר כחצי שנה של הרצת הקבוצה בסבב העולמי, הודיעה חברת Griiip על כוונתה לפתוח ליגת מרוצים דומה בישראל בחצי השני של שנת 2019 במסלול מוטורסיטי שליד ב"ש.

וכבונוס, התכבדנו בסיום האירוע גם בהרצאה מעניינת ביותר מפיו של דורי רגב – מי שעיצב רכבים עבור חברות כמו מאזדה ועיתונאי רכב בעברו – כמי שיש לו חלק בתכנון ואפיון רכב הפורמולה הישראלי – נתן דורי את הרקע, הקשר והחיבור עם החברים הצעירים ועולם הרכב; עם נגיעות של עיצוב קלאסי, מודרני וכו'. היה מאוד מעניין.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל