fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
MV קוביה

MotoGP אינדיאנפוליס – לוח זמנים לסוף השבוע

MotoGP אינדיאנפוליס – לוח זמנים לסוף השבוע

אופיר דואק

צילום: יח"צ

אמנם אחרי המרוץ בלגונה סקה יצאה אליפות ה-MotoGP לפגרת הקיץ אבל במהלך שלושת השבועות האחרונים ממש לא היה שקט. הקושיה הגדולה שעומדת באוויר היא מי יעצור את מארק מארקז? הפנומן הצעיר שניצח בלגונה סקה ומוביל את טבלת האליפות ירצה מאד לקבוע תקדים ולהפוך לרוכב הצעיר ביותר המשיג הזוכה באליפות בעודו בעונתו הראשונה. אפילו דוקטור רוסי לא הצליח להגיע להישג שכזה.
האיום הגדול על מארקז מגיע מכיוון דני פדרוסה שניצל את הפגרה להתאוששות מהפציעה בכתפו אם כי עדין לטענתו הוא לא כשיר במאת האחוזים. בכל מקרה פדרוסה חייב לתת את כל כולו כדי לנסות לזכות סוף סוף בתואר ולהיפרד מתואר אחר שלו, מלך ה"כמעט". תהיו בטוחים שגם קייסי סטונר שהשתעשע במהלך הפגרה ברכיבה על אופנוע ה-MotoGP של הונדה לא הוסיף נחת לפדרוסה שכן, אם אכן סטונר מתכנן קאמבק רק אליפות תעזור לדני לשמור על מושב בקבוצת רפסול הונדה בעונה הבאה.

במחנה ימאהה ניצלו את הפגרה כדי לבחון את תיבת ההילוכים כפולת המצמדים החדשה של החברה שאמורה להיות הדבר החם הבא בטכנולוגית המסלול. ולנטינו רוסי הפליג בשבחים על יעילות התיבה ותרומתה לזמני ההקפה אך נכון לעתה עד שלא יושלם הפיתוח ותובטח רמת אמינות מרבית לא נראה בזירה את החידוש הטכנולוגי הזה. באותם ימי מבחן הפגין חורחה לורנזו כושר רכיבה טוב ונדמה שהצליח להתגבר על הפציעה שלו, כאשר גם הוא רואה את האיום על המשך החזקתו בתואר אלוף העולם מגיע מכיוונו של מארקז.

בקבוצת דוקאטי כנראה השלימו שגם העונה הנוכחית תהיה עונה אבודה מבחינתם אך כבר מתכננים את העונה הבאה ומיהרו להחתים בשורותיהם את קאל קרוצ'לו שעושה חייל העונה. לאחר לבטים רבים של קבוצת טק3 האם לחדש עימו את החוזה, ולאחר שהבין שלא יקבל אופנוע בקבוצת המפעל של ימאהה חתם קרוצ'לו בדוקאטי וירכוב בעונה הבאה לצידו של אנדראה דוביציוזו. רבים רואים במהלך של קרוצ'לו טעות בתקווה שהרוכב שהחל לפרוח השנה לא יאבד את המומנטום שלו בדוקאטי שכבר קברה בשנים האחרונות את ולנטינו רוסי, ניקי היידן וכפי שזה נראה עכשיו גם את דוביציוזו.
אחרי היעדרות ארוכה מאד חוזר בן ספיס למסלול באינדיאנפוליס כאשר אולי סוף סוף התגבר סופית על הפציעה הטורדנית המלווה אותו. ספיס החביב על הקהל המקומי ינסה לחזור לעניינים בידיעה שלאור תוצאותיו לא בטוח שיכול להמשיך להחזיק חוזה ב-MotoGP ויתכן בעונה הבאה ויאלץ ככל הנראה לחזור לאליפות הסופרבייק.

להלן לוח שידורים לסוף השבוע:

יום שישי, 16/8, בשעה 21:05 – שידור ישיר של מקצה האימון בערוצים ספורט 5 וספורט 5HD
יום שבת, 17/8, מהשעה 19:30 – שידור ישיר של מקצי הדירוג בערוצים 5 פלוס Live וספורט 5HD
יום ראשון, 18/8, החל מהשעה 17:55 – שידור ישיר ברצף של כל המרוצים בערוצים 5 פלוס Live וספורט 5HD

מרוץ ה-Moto3 בשעה 18:00
מרוץ ה-Moto2 בשעה 19:20
מרוץ ה-MotoGP בשעה 21:00

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל