fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

MotoGP בריטניה – לוח זמנים לסוף השבוע

MotoGP בריטניה – לוח זמנים לסוף השבוע

אופיר דואק

צילום: יצרן

שבוע לאחר המרוץ בברנו מגיע ה-MotoGP למסלול בסילברסטון שמארח את המרוץ השלישי ברציפות לאחר פגרת הקיץ. אם לא יהיו סנסציות משמעותיות מארק מארקז אמור לתת את הטון גם בסילברסטון. הפנומן הספרדי שובר השיאים רוצה ניצחון חמישי ברציפות שיקדם אותו בצעדי ענק לעבר אליפות העולם הראשונה שלו וכמו שזה נראה, אף אחד לא יכול לעמוד בדרכו. לכאורה כל ההימורים הם על מארקז, אך עדין נשאלת השאלה מתי תבוא ירידת המתח? האם יתכן שרוכב צעיר בעונתו הראשונה בסבב ירכוב בצורה כל כך מבריקה וחפה מטעויות? מי שמחכה למעידה של מארקז, אך לעולם לא יודה בכך, הוא דני פדרוסה שלא רק שהסיכוי שלו לאליפות הולך ומתרחק אלא גם מעמדו כרוכב המוביל של הונדה התדרדר ומי שמקבל את התעדוף בפיטס הכתום הוא מארקז.

בקבוצת ימאהה יודעים שהמרוץ בסילברסטון יכול להכריע עבורם את העונה. הפער הטכנולוגי מההונדות של מארקז ופדרוסה הופך ונהיה מוחשי ממרוץ ומרוץ והאורות במחלקת הפיתוח של ימאהה היו דלוקים השבוע עד השעות הקטנות של הלילה. ולנטינו רוסי שמאוכזב מהפער העצום שנוצר בינו לבין מארקז ואפילו מלורנזו קרא לימאהה להאיץ את מהלך הפיתוח הטכני של רכיבי האופנוע. חורחה לורנזו לעומתו שכבר משלים שיצטרך להיפרד מתואר אלוף העולם אמר השבוע שכל מה שנותר לו זה להיות סבלני ולהתפלל. ואם זה מה שאומר הרוכב הבכיר בימאהה כנראה שישנה השלמה שרק נס יציל את העונה הנוכחית.
במגרש הביתי העיניים נשואות לקאל קרוצ'לו. אלמלא היכולת המדהימה של מארקז קרוצ'לו היה נחשב ללא ספק לרוכב המבריק של העונה. הפול פוזישן שלו בברנו היה הישג נהדר לרוכב קבוצת הלווין של ימאהה, אבל המשך המרוץ היה פחות טוב. בסילברסטון מקווה קרוצ'לו לחזור אל הפודיום ולפחות מבחינת היכולת, הוא בהחלט מסוגל וראוי לכך. גם בראדלי סמית' הבריטי, בן קבוצתו של קרוצ'לו לקבוצת טק3, ינסה להשיג תוצאה משמעותית בסילברסטון, מה שלא הצליח לעשות עד כה העונה. בשנה הבאה בראדלי ימשיך בקבוצת טק3 ואילו קרוצ'לו יאייש את המושב הרשמי בקבוצת דוקאטי. הגיע הזמן שסמית' יצדיק את מקומו בקבוצת טק3 כי כמו שזה נראה כעת, הקבוצה הצרפתית עוד תתגעגע לשרותיו של קרוצ'לו.

להלן לוח שידורים לסוף השבוע:



יום שישי, 30/8, בשעה 16:05 – שידור ישיר של מקצה האימון החופשי בערוצים ספורט 5 פלוס וספורט 5HD

יום שבת, 31/8, מהשעה 14:30 – שידור ישיר של כל מקצי הדירוג בערוצים 5 פלוס Live וספורט 5HD

יום ראשון, 1/9, החל מהשעה 13:20 – שידור ישיר ברצף של כל המרוצים בערוצים 5 פלוס Live וספורט 5HD



מרוץ ה-Moto2 בשעה 13:20
מרוץ ה-MotoGP בשעה 15:00
מרוץ ה-Moto3 בשעה 16:30

תגובה אחת ל MotoGP בריטניה – לוח זמנים לסוף השבוע

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל