מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
בנלי שורת MENU
קונה אופנוע
טריומף קוביה
עופר אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
הארלי שמאל
סטפן
בנלי שמאל עליון
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
ברקום שמאל
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

דקאר – טענות לבעיות שיפוט והחלטות תמוהות

דקאר – טענות לבעיות שיפוט והחלטות תמוהות

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

התוצאות של היום החמישי בראלי דקאר כפי שפורסמו אתמול רחוקות מלתאר את מה שהתרחש ברקע, בעיות שיפוט והחלטות ארגוניות תמוהות אשר קבעו את תוצאות היום והביאו למהפך בדירוג הכללי. מה שקרה הוא שבמהלך הספיישל, לאחר CP3 טעו המובילים ובראשם קומה בניווט, קומה למעשה לא מופיע על המוניטורים ב-cP4 – אולם אז מחליטים המארגנים לחתוך את הספיישל שיועד להיות 520 קילומטר ולעצור לאחר 211 קילומטר בלבד וזאת בטענה של טמפרטורות גבוהות המסכנות את הרוכבים, רבים מהם נתקעים, בארדה בורט נתקע ללא דלק והאופנוע של קונקלאבס מתלקח… במקביל וכאן בעיה מחליטים המארגנים להעניק את הניצחון לקומה אשר אכן חוצה ראשון את קו הסיום אולם זה כאמור קו מלאכותי שהומצא אד-הוק על ידי המארגנים, ויריביו של קומה טוענים לאי הוגנות בוטה. בשלב זה מוגשים ערעורים על תוצאות היום החמישי ויש לראות כיצד תתפתח התקלה המאיימת על מהימנות השיפוט בראלי כולו.

3 תגובות ל דקאר – טענות לבעיות שיפוט והחלטות תמוהות

  1. לא פלא שזה המרוץ הקשה בעולם, תגידו לא מסוכן ומיותר אחרי הכל?
    אנחנו הצרכנים באמת נגיע לשימוש כה עז בכלים האלו?

  2. עדיף שתקפו ייקרו אצל המקצוענים ואז היצרן יבדוק וייסדר או שלא אבל הצרכן יידע והמאמץ הקשה בתחרות שווה להרבה קילומטרים אצל רוכב מן השורה ושהרוח הגבית תהייה איתנו

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל