fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
קוב 140 על 70
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אלבר טריומף קוביה עליון
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
שרקו
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
דוקאטי קוביה שמאל

תגבור משמעותי לימאהה במוטו GP – מוביסטאר ספונסרשיפ

תגבור משמעותי לימאהה במוטו GP – מוביסטאר ספונסרשיפ

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

סיכוייהם של חורחה לורנזו וולנטינו רוסי להצליח בקרב המוטו GP מול רוכבי הונדה הרשמיים בעונת 2014 עומדים להשתפר משמעותית עם כמעט סגירה של חסות מלאה לקבוצת ימאהה הרשמית מצד מוביסטאר טלפוניקה, ענקית הטלקום הספרדית. במידה והעסקה אכן תיסגר כפי שמדווחים אתרים בעולם ביממה האחרונה, תזכה ימאהה לספונסר רציני לאחר שנפרדה מפיאט ומפטרונס בעונות 2010-2012 בהתאמה, מאות מיליונים הנדרשים לקבוצה רשמית בעונה באו לכן בשנתיים האחרונות בעיקר מכיסה המנוקב של ימאהה עצמה ומצב זה פגע בביצועי האופנוע הרשמי M1 שבעליל היה נחות בהשוואה ל-RCV של הונדה.

מוביסטאר הייתה מעורבת עד אמצע שנות האלפיים במוטו GP באופן אינטנסיבי, לשיא הגיעה עם אליפות העולם לקני רוברטס ג'וניור בעונת 2000 (הסוזוקי בתצלום) ולאחר מכן ב-2004 הרשימה עם סטה גיברנאו והונדה בסגנות לאחר שנתן פייט רציני לרוסי וימאהה. אך ענק הטלפוניקה החליט לפרוש לאחר סכסוך פנים ארצי חריף עם רפסול על החסות לדני פדרוזה. לחזור החליטו הספרדים לא רק כדי לנקום ברפסול, אלא ככול הנראה לאחר שאליפות העולם חוזרת להתחרות גם בדרום אמריקה, שוק ענק וחשוב למוביסטאר, למרות שביטול הסבב בברזיל לא יוסיף בריאות להחלטה הזאת.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל – 0 קמ