מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
ברקום
דיאלים 204 על 35
בנלי שורת MENU
עופר אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הארלי שמאל
קונה אופנוע
טריומף קוביה
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
לרט
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
סטפן
תמוז
ברקום שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
בנלי שמאל עליון
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

תגבור משמעותי לימאהה במוטו GP – מוביסטאר ספונסרשיפ

תגבור משמעותי לימאהה במוטו GP – מוביסטאר ספונסרשיפ

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

סיכוייהם של חורחה לורנזו וולנטינו רוסי להצליח בקרב המוטו GP מול רוכבי הונדה הרשמיים בעונת 2014 עומדים להשתפר משמעותית עם כמעט סגירה של חסות מלאה לקבוצת ימאהה הרשמית מצד מוביסטאר טלפוניקה, ענקית הטלקום הספרדית. במידה והעסקה אכן תיסגר כפי שמדווחים אתרים בעולם ביממה האחרונה, תזכה ימאהה לספונסר רציני לאחר שנפרדה מפיאט ומפטרונס בעונות 2010-2012 בהתאמה, מאות מיליונים הנדרשים לקבוצה רשמית בעונה באו לכן בשנתיים האחרונות בעיקר מכיסה המנוקב של ימאהה עצמה ומצב זה פגע בביצועי האופנוע הרשמי M1 שבעליל היה נחות בהשוואה ל-RCV של הונדה.

מוביסטאר הייתה מעורבת עד אמצע שנות האלפיים במוטו GP באופן אינטנסיבי, לשיא הגיעה עם אליפות העולם לקני רוברטס ג'וניור בעונת 2000 (הסוזוקי בתצלום) ולאחר מכן ב-2004 הרשימה עם סטה גיברנאו והונדה בסגנות לאחר שנתן פייט רציני לרוסי וימאהה. אך ענק הטלפוניקה החליט לפרוש לאחר סכסוך פנים ארצי חריף עם רפסול על החסות לדני פדרוזה. לחזור החליטו הספרדים לא רק כדי לנקום ברפסול, אלא ככול הנראה לאחר שאליפות העולם חוזרת להתחרות גם בדרום אמריקה, שוק ענק וחשוב למוביסטאר, למרות שביטול הסבב בברזיל לא יוסיף בריאות להחלטה הזאת.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל