fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אלבר טריומף קוביה עליון
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר

50 זה ה-30 החדש…

50 זה ה-30 החדש…

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

כאשר מרצ'לינו לוקי בן ה-41 התחרה וניצח ב-250 גרנד פרי ב-1998 חשבו כולם שמדובר בנס, בגיל כה מופלג אנשים כבר אמורים לשבת עם הנכדים ולא על מושבו הנוקשה של אופנוע מירוץ. והנה היום גיל 41 נראה ילד שכן קווין שוואנץ בן ה-50 הוכיח ב-2013 עם פודיום בסוזוקה 8 שעות האיימתני כי גיל זה עניין נפשי ולא גופני, ועכשיו תורו של ג'רמי מקוויליאמס להראות זאת שוב.

מק'וויליאמס, פנסיונר גרנד-פרי שרכב באליפות העולם בכול הקטגוריות 12 שנה עד שפרש ב-2004, ישוב לאוכף ויתחרה בקטגוריית מוטו 2 במירוץ בסופ"ש הקרוב בסילברסטון. ג'רמי הוא בעצם צעיר נצחי שלא מפסיק לרכב ולהרשים – לקח פול פוזישן במירוץ הרלי דייוידסון באינדיאנה לא מזמן למרות שמעולם לא התחרה בקטגוריה כזאת  – ואף מראה את כוחו כרוכב הבית של ק.ט.מ (זכור איך השפיל את מיטב העיתונאים בהשקת הסופר דיוק 1290 השנה). האירי הקשיש-צעיר הזה ירכב במוטו 2 הקרוב על אופנוע מיוחד לא פחות ממנו – בראף סופריור, המותג הבריטי היוקרתי של שנות העשרים של המאה הקודמת, חוזר כאן בגלגול היי טק עם שלדת מונוקוק מסיבי פחמן.

5 תגובות ל 50 זה ה-30 החדש…

  1. המון גדולים ניסו לחזור, אם זה למרוץ אחד זה מעשה מסקרן, אם זה לחזרה לזירה, זאת טעות.. זאת דעתי ושיהיה בהצלחה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין