fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

דקאר יום 2: ניצחון לבורט והונדה

דקאר יום 2: ניצחון לבורט והונדה

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

לאחר היום הראשון הקל יחסית עם 175 קילומטר של ספיישל טסט מגיע היום השני ואיתו עליה משמעותית בקושי עם ספיישל של 518 קילומטר. הנתיב הכולל הוביל היום מוילה קארלוס פאזל סאן חואן עם קטעי קישור קצרים של כ-100 קילומטר אך כאמור ספיישל קשה.
המנצח היום היה רוכב הונדה הרשמי הבכיר בארדה בורט עם זמן של 5:46 שע', מקדים את בן קבוצתו גונקלאבס ב-6:13 ד', פאריה רוכב ק.ט.מ שלישי בפער של כ-10 דקות, האוסטרלי פרייס רביעי עם ק.ט.מ לפני הק.ט.מ של האוסטרי וולקנר – ובמקום השישי המרוחק 12 וחצי דקות מסיים קומה. מנצח היום הראשון סאם סאנדרלנד לא מופיע בזמן כתיבת הידיעה בין 24 הראשונים ונראה שהבריטי ממשיך עם סחרחרת התוצאות שלו משנים קודמות. בדירוג הכללי כמובן שסאנדרלנד איבד את ההובלה, המוביל כעת הוא בארדה בורט לפני גונקלאבס, הונדה מרוצה מאוד, ק.ט.מ שלישית עם פאריה, קומה שישי בכללי בפיגור של כ-12 דקות. עבור בורט פתיחה מעולה – אולם כזכור הספרדי בן ה-32 הוביל יפה בשלבי הפתיחה גם בשנה שעברה עם חמישה ניצחונות אולם בהמשך הלך וירד עד הסיום במקום השביעי.

עם הכבוד והיקר לבורט ולאופנועים, הרי שהחדשות העיקריות מהדקאר באות בשלב זה מהמכוניות – נני רומא, מנצח 2004 על אופנוע ו-2014 במכונית חווה אתמול קטסטרופה כאשר מנוע המיני שלו התפוצץ, הרוכב/נהג העילאי מצא עצמו מגיע לקו הסיום במונית ולא ברור כיצד ימשיך את הראלי.

גלריה

3 תגובות ל דקאר יום 2: ניצחון לבורט והונדה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל