fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

דקאר סטייג' 8, מהפך: קומה עולה להוביל, בורט בחוץ

דקאר סטייג' 8, מהפך: קומה עולה להוביל, בורט בחוץ

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

חלקו השני של המראתון נערך ביום ב', מזג אוויר קשה באזור ביצות המלח הביא לקיצור הספיישל טסט הארוך במירוץ כולו, מהתכנון המקורי של 794 קילומטר לעצירה לאחר 378 קילומטר, ובסיום היום הוא מביא למהפך בדקאר. בארדה בורט רוכב הונדה שהוביל עד שלב זה סבל במראתון כבר בחלקו הראשון מכידון שבור, בסטייג' 8 הופיעה תקלת חשמל קשה שהביאה את ההונדה לעצירה מוחלטת; כדי להגיע לקו הסיום נזקק בורט לגרירה מרוכב הונדה ישראל אסקווררה הצ'יליאני, אולם חוקי המראתון אוסרים לחלוטין קבלת סיוע כלשהו, כך שעם עונש של שעה ועשרים נזרק בורט הספרדי לסיום-אי סיום במקום ה-80 בסטייג' ונמחק מהדירוג הכללי. 

למולו מארק קומה כובש את המקום הראשון בדירוג הכללי למרות סיום במקום התשיעי בסטייג' הקטלני ועולה למקום הראשון בפער של 9:11 דקות מגונקלאבס שנותר עם הונדה הרוכב היחיד שאינו ק.ט.מ בחמישייה הראשונה. במצב זה די ברור שהדקאר הולך גם השנה לק.ט.מ, וקומה כול עוד לא יקלע לאסון הולך לזכות בניצחון החמישי במספר בקריירת הדקאר הארוכה שלו. 

עוד בנושא דקאר 2015:

דקאר יום 3: קומה מתאושש אך עדיין ללא ניצחון

דקאר יום 2: ניצחון לבורט והונדה

דקאר: ק.ט.מ מנצחת סטייג' 1 – אבל זה לא קומה

גלריה

3 תגובות ל דקאר סטייג' 8, מהפך: קומה עולה להוביל, בורט בחוץ

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל