fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

דוקאטי סקרמבלר דירט טראק של טרוי בייליס

דוקאטי סקרמבלר דירט טראק של טרוי בייליס

גיא בן ברק

טרוי בייליס בן 46 אך אוסטרלי עשוי פלדה חוזר למסלול המירוצים – אמנם לא לסופרבייק שם לקח שלוש אליפויות וגם לא למוטו GP אלא לאליפות הדירט טראק היוקרתית והמאוד וותיקה של ה-AMA בארה"ב שם יקח חלק ב-5 מירוצים מתוך 13 בעונה. מדובר  במסלול עפר אובאלי באורך של מייל (1609 מטר) עליו רוכבים ללא בלם קדמי בהקפה שמאלית תוך נעילה כמעט מלאה של הכידון הפוך לכיוון הפניות ומגף שמאלי מצופה פלדה מסייע למנוע מהאופנוע ליפול. אופנוע המירוץ יהיה לא אחר מאשר הדוקאטי סקרמבלר בגרסת "מצערת מלאה" מותאמת למירוצים, אותו מנוע שני צילינדרים 800 סמ"ק מקורר אוויר שני שסתומים לצילינדר אך ממוקם שונה בשילדה, מסובב אחורה יחסית למקור, והשילדה שונה מהמקורית ומותאמת לעומסי המסלול, שלדת עריסה כפולה תוצרת סדנת לויד מוטוספורט מיוחדת למירוצי דירט טראק מבחינת איזון בין קשיחות (מועטה) לפידבקים ושליטה (הרבה), המתלים יעודיים אף הם, גלגל קדמי "19, בלם קדמי? אין! רק אחורי.

בייליס אינו זר כלל לדירט טראק, זכה באליפות אוסטרליה ב-2014, המירוץ הראשון שלו בארה"ב יערך במסלול המיתולוגי בספרינגפילד אילינוי ב-24.5, עוד אחד ב-30.5 ושניים ביולי – לבייליס מעריצים רבים בישראל ובטוח שיהיו מי שיעקבו אחריו גם לשם.

אליפות הדירט טראק של ה-AMA נשלטת מסורתית על ידי הספורטסטרים של הרלי-דייוידסון, למרות שהיו אופנועים יוצאי דופן ששברו את הרלי, בראשם הימאהה TZ750 ארבעה צילינדרים שתי פעימות (!) איתו לקח קני רוברטס אליפות סנסציונית בשנת 1975. דוקאטי גם הם חייזרים באליפות זו, למעשה הניצחון הראשון שלהם בדירט טראק האמריקני הושג רק ב-2010 כך שכניסתו של בייליס מתאימה עבורם מאוד.

גלריה

תגובה אחת ל דוקאטי סקרמבלר דירט טראק של טרוי בייליס

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל