fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן

דקאר סטייג' 4: בארדה חוטף פעמיים, מאבד ניצחון על שטויות

דקאר סטייג' 4: בארדה חוטף פעמיים, מאבד ניצחון על שטויות

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

חוסר מזל, יהירות או חובבנות לא מובנת – חואן בארדה בורט, רוכב הונדה המוביל ובעליל הרוכב הטוב בדקאר עד כה מסיים את הסטייג' הרביעי במקום השלישי אובר אול למרות שגם אתמול בסטייג' 3 וגם היום בסטייג' 4 היה המהיר ביותר וסיים ראשון. בארדה הוענש בסטייג' 3 בגין רכיבה מהירה מדי בקטע הקישור בעונש של דקה אשר לקח ממנו את הניצחון באותו יום וזרק אותו למקום חמישי בדירוג הכללי, נניח טעות טיפשית שקורית גם למקצוענים. אבל היום בסטייג' 4 הוא חוזר בדיוק על אותה טעות, כפי שכתבו פרשנים "מועד על אותה אבן פעמיים", רוכב מהר מדי בסיום הספיישל וחוטף הפעם 5 דקות. כמה חבל כמה טיפשי, בארדה רוכב נפלא ובסטייג' 4 נעלם לכול המתחרים למרות שזינק חמישי, גונקלאבס בן קבוצתו היה היחיד שהחזיק איתו, מסיים 1:49 ד' אחריו. הוסקוורנה עם רובן פאריה שלישי לוקח את בנאווידס על הקו ומונע שוב הונדה 1-2-3. הלאה טובי פרייס מנצח הפרולוג מנצח את אנטון מאו רוכב ק.ט.מ הרשמי.

הסטייג' היום היה מאתגר במיוחד, סטייג' מעגלי בג'ו'י סאן סלבדור, מרתון בו הרוכבים מנועים מלהיעזר במכונאים, 200 קילומטר קישור ו-419 קילומטר לספיישל. הקושי של היום רק מחזק את התסכול של בארדה לאחר שכיכב גם בקושי הזה.

בדירוג הכללי לאחר 4 סטייג' מדורגת הונדה במקום הראשון והשני עם גונקלאבס ובנאווידס וגם במקום השלישי עם בארדה, אין אלא להעריץ את ההישגים של הונדה השנה, וכצפוי כפי שהעריכו כולם יהיה לק.ט.מ קשה מאוד השנה לשמר את מאזן הניצחונות הרצופים מאז 2001.

גלריה

תגובה אחת ל דקאר סטייג' 4: בארדה חוטף פעמיים, מאבד ניצחון על שטויות

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל