fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC

תוצאות אנדורו ישראלי – סבב 5

תוצאות אנדורו ישראלי – סבב 5

אביעד רייס

צילום: רונן טופלברג


מנצחים בקטגוריות המקצועיות: בר נוב (E1), נמרוד חמו (E2) וטל איזנבנד (E3)

מנצחים בקטגוריות מתחילים סניורים ועממיות: זוהר ראובני, רונן מדיאל, רון קדשאי, רפי קבסה ואדי קלדס

מנצחים בקטגוריות ג'וניור מקצועית, סופר ג'וניור וג'וניור מתחילים: סוף סלע, אור זרקו ושלו וקנין
שני סבבים נותרו לעונת 2016, אך קרבות האליפות רחוקים מלהסתיים. אתמול הסתיים הסבב החמישי של ליגת האנדורו הישראלית. סבב המרוצים התקיים בשטחים המיוערים של גבעת המורה, בסגנון "הייר סקרמבל" – במסגרתו צריכים המתחרים לבצע מקסימום הקפות בזמן נתון. בשעות הבוקר הגיעו עשרות רוכבים, חלקם בתמיכת היבואניות וחלקם רוכבים פרטיים. המרוץ נחלק לחמש קטגוריות עיקריות – ג'וניורים, מתחילים, עממית, מקצועית וסניורים, והתקיים בשיתוף פעולה מלא עם המועצה האזורית. 


הסבב השישי באליפות יתקיים ב-28 בחודש מאי.

לצפייה בתוצאות סבב גבעת המורה לחצו כאן: תוצאות סבב גבעת המורה 2016
לצפייה בטבלת האליפות הכנסו לקישור הבא: אנדורו ישראלי- עונת 2015/16

מקצועית E1
בקטגוריה המקצועית E1 ניצח רוכב עופר-אבניר בר נוב על גבי הוסקוורנה FE250. על המדרגות הנמוכות בפודיום עמדו רוכבי ד.ל.ב מוטוספורט תומר שמש במקום השני וגב סלע במקום השלישי – שניהם רוכבים על גבי ק.ט.מ EXC-F250. למרות המקום השני, תומר שמש עדין מוביל את טבלת האליפות, כאשר מאחוריו בר נוב שצמצם את הפער ל-6 נקודות אליפות בלבד. גב סלע במקום השלישי בפער של 15 נקודות. 

מקצועית E2
בקטגוריה המקצועית E2 ניצח רוכב ד.ל.ב מוטוספורט נמרוד חמו שהגיע על גבי KTM exc-f 350 למאזן מושלם בעונה, כאשר סיים את כל חמשת המרוצים בעונה במקום הראשון וזכה ל-125 נקודות ליגה יקרות. זיו כרמי, גם הוא על גבי KTM exc-f 350 מקבוצת היבואן ד.ל.ב מוטוספורט, סיים במקום השני. על המדרגה השלישית בפודיום עמד רוכב קבוצת מטרו-רייסינג יוני לוי הרוכב על גבי ימאהה WR450F. נמרוד חמו כאמור מוביל את טבלת האליפות, ככל הנראה גם יזכה באליפות הקטגוריה. במקום השני הכללי ממוקם זיו כרמי עם עונה מצוינת, רחוק 16 נקודות מחמו. יוני לוי שהחמיץ את מרוץ פתיחת העונה הדביק את הפער והשווה את מספר הנקודות של המקום השלישי. ככל הנראה יסיים במקום זה את העונה. 

מקצועית E3
בקטגוריה המקצועית E3 ניצח רוכב ד.ל.ב מוטוספורט טל איזנבנד על גבי ק.ט.מ exc 300. יחד איתו עמדו על הפודיום אליקו אוחנה מקבוצת מוטו יאנג במקום השני וצחי בן גיגי מקבוצת מוטוטראק, שניהם רכובים על גבי גאס-גאס. את האליפות מוביל צחי בן גיגי עם עונה יציבה מאוד. למוש כהן מקבוצת ליגל הייתה הזדמנות לעקוף אותו במקום הראשון אך הוא סיים את המרוץ במקום החמישי והוא נשאר בפער של 5 נקודות בלבד ממוביל הטבלה. אליקו אוחנה  ממוקם במקום השלישי מרוחק 19 נקודות המהמקום הראשון ובמירוצים הבאים הוא בהחלט יכול לבצע קאמבק ולהתמודד על האליפות. 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל