fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70

מוטוקרוס ישראלי – סבב מספר 5

מוטוקרוס ישראלי – סבב מספר 5

בשבת הקרובה (ה-11.6.16) יתקיימו מרוצי הסבב החמישי מתוך שישה סבבים בעונה של ליגת המוטוקרוס הישראלית. לקראת סיום העונה הקרבות על המקומות הראשונים בטבלה תופסים תאוצה וכפי שכבר הורגלנו במרוצים האחרונים צפויים לנו קרבות אוויר משובחים במיוחד.
 
כ-50 רוכבים כבר נרשמו לסבב החמישי והם נחלקים לשמונה קטגוריות של בוגרים וילדים. בקטגוריה המקצועית MX1 זיו כרמי (KTM SX-F 350) מוביל את טבלת האליפות לפני אורן חסון (honda crf 450) וקורי נמט (Tm 250 2t). בקטגוריה המקצועית MX2 דור עטיה מוביל את הטבלה (KTM SX-F 250) לפני דן מאיה (Kx 250 f. Kawasaki) ואליקו אוחנה (סוזוקי rmz250). בקטגוריה מקצועית MX3 מתן ניר (ימאהה Yz250) מוביל את הקטגוריה, לפני חיים אוחנה (סוזוקי rmz450) וגיא אליתים (SX-F450FACTORY).
 

סבב המרוצים החמישי בעונה יוקדש לזכרו של ביסאן ביסאן שהלך לעולמו לאחרונה והוא רק בן 15. מאז היותו ילד, ביסאן חלם ונשם ספורט מוטורי. לפני כשנתיים כשהיה בן 13 החל לרכוב מוטוקרוס באופן מקצועי ואף השתתף בתחרויות תחת עמותת המוטוקרוס. ביסאן חלה במחלת הסרטן ולאחר מאבק קשה הוכרע והלך לעולמו. בעצב רב יתייצבו רוכבי המוטוקרוס לסבב החמישי ויקדישו לו את מרוצי הסבב, בנוכחות משפחתו שתגיע למסלול. כפי שניתן לראות בתמונה, התאחדות הספורט המוטורי וחברת ההפקה קרוס קאנטרי הכינו פוסטר עם תמונותיו של ביסאן, עליו יחתמו הספורטאים יחד עם שרת התרבות והספורט מירי רגב ולאחר מכן ימסרו אותו למשפחתו של ביסאן.
 
 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל