fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

פרנקו עם הוסקוורנה מחר ברומניאקס

פרנקו עם הוסקוורנה מחר ברומניאקס

צילום: יח"צ

— ידיעת  יח"צ  —

מרוץ "רומניאקס", מתקיים השבוע זו השנה ה- 13 ויציב בפני רוכבי אופנועים רבים את אחד ממסלולי ההארד אנדורו הקשים בעולם. השנה, המרוץ כולל גם זווית ישראלית ייחודית. בין הרוכבים במירוץ ייקח חלק גם יפתח פרנקו בן ה-17, נציג קבוצת המרוצים של הוסקוורנה-ישראל, הנתמכת על ידי "עופר אבניר". 

יפתח שרוכב מגיל 11, הגיע לתחום לאחר שאחיו, אוריה, השתתף בתחרויות השונות בארץ. זוהי השתתפותו הראשונה של יפתח במרוץ בינלאומי בכלל ברומניאקס בפרט. קבוצת עופר אבניר, ששמה לה למטרה את קידום הספורט המוטורי בישראל, לקחה את יפתח תחת חסותה בשנה האחרונה והיא זו התומכת בו לאורך כל הדרך בליגת האנדורו הישראלית שבה יפתח מתחרה ועכשיו גם תומכת בו ביציאה למרוץ הקשה והמפרך הזה. החודשים האחרונים כללו אימונים רבים וכ- 4 רכיבות שבועיות בנוסף לאימוני GPS וכושר כללי אשר מכינים את יפתח לקראת האתגר העומד מולו. יפתח ישתתף בתחרות שתיפתח ביום שלישי הקרוב עם אופנוע הוסקוורנה TE300 בקטגוריית ה-Bronze.

קובי גילון, סמנכ"ל שיווק עופר אבניר: "כמי שמאמינה שהספורט המוטורי הוא אחד מהדרכים הטובות ביותר לקרב אנשים לעולם האופנועים, עופר אבניר משקיעה רבות בפיתוח קבוצת המרוצים שלנו בכלל וברוכבים בפרט. אנו מלווים את יפתח בשנה האחרונה ושמחים לראות אותו מתפתח. לרוכב מרוצים אין, ככול הנראה, אתגר וחוויה מרגשת מזו של תחרות בינלאומית, בטח כמו זו של הרומניאקס. אנו בטוחים שיפתח ייצג אותנו בכבוד ומאחלים לו הצלחה".  

— ידיעת  יח"צ  —

גלריה

6 תגובות ל פרנקו עם הוסקוורנה מחר ברומניאקס

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל