fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מוטו GP אוסטריה: תוצאות וסקירה

מוטו GP אוסטריה: תוצאות וסקירה
כתב: נמרוד בוקר

אחרי פגרה ארוכה מדי, חזר סבב המוטוGP לחמישה שבועות של ארבעה מרוצים. 
מסע פיזי מפרך בו ייקבע מה שכבר ברור, מי האלוף לעונת 2016.

אנחנו חיכינו לדרמות, טרגדיות, בכי וצחוק, קיבלנו קצת מהטרגדיה כשראינו איך נגמרת הקריירה (כנראה) לרוכב טיפש, רומנו פנאטי במוטו 3, קצת דרמה עם התרסקות של מרקז שפורקת לו את הכתף, אבל מאפשרת רכיבה סבירה שתשמור עבורו פער בטוח בקרב על האליפות. הקומדיות עוד יבואו בהמשך, אני בטוח.

אז אם חיכינו במתח למרוץ מרתק ומותח, עתיר עקיפות, דרמות ומתח, הרי שבסופו של דבר התבדינו, ובסיכומו של דבר, קיבלנו מרוץ מצ'עמם. גם זה קורה.

מצ'עמם, אם מצע'מם אותך לראות חבר'ה מוכשרים בני אלילים ממש בכל הקשור לרכיבה, רוכבים על פאר הטכנולוגיה שיש למדע להציע במהירויות של 350 קמ"ש ובלימות עמוק עמוק לתוך הפנייה.

אז מה היה לנו שם?
אחרי 18 שנות היעדרות,  חזר בסופהשבוע הזה הקרקס הנודד של המוטוGP לאוסטריה. בפעם האחרונה ניצח שם מיק דוהאן על הונדה NSR 500 דו פעימתי. היום, על אופנועים מרובעי פעימה, נשלטים יותר, מהירים יותר דוהאן, שהיה אורח של חברת רד בול צפה בממשיכי דרכו מחזירים את הסבב למסלול האוסטרי.

אם מירוץ הדירוג היה מותח עד לדקה האחרונה, הרי שהמירוץ היווה אנטי קליימקס מושלם למקצה הדירוג.

זינוק ובסיום ההקפה הראשונה רוסי עולה למקום הראשון, צמד הדוקאטי מאחוריו, ומזנב אחריהם חורחה לרונצו שמראה סימנים שהחופשה עשתה לו רק טוב.

בהקפה השנייה רוסי מסתבך עם דוביציוזו, כשלורנצו מנצל היטב את המצב ועוקף את שניהם. עד לסיוטם המירוץ, רוסי נשאר במקום הרביעי. כך, עם ניסיון עקר של מרקז לעקוף את רוסי, שנענה מייד בעקיפה חזרה, מסתדר לו הסדר בו צמד הדוקאטי לוקח את ההובלה, צמד הימאהות מאחוריו בפער של שנייה וחצי, אחריהם מרק מרקז, ששילוב של פריקת כתף יום קודם למירוץ, ומסלול בו ההונדה לא ממש מסתדר, משאירים אותו עד לסוף המרוץ במקום החמישי. עד לסוף המרוץ רוסי שומר על מרחק של לגעת לא לגעת בבן קבוצתו, אבל במסלול זורם, אולטרה מהיר, בלי קטעים טכניים, המשקל והגובה של רוסי בעוכריו, ולא מאפשרים לו לאסוף את הגרוש לשקל.

בינתיים מאחור, מירכתי הגריד, פדרוסה עושה את דרכו מהמקום ה- 12 בזינוק, אל המקום השביעי, שם הוא גם מסיים את המרוץ.

שבע הקפות לסיום המרוץ עוקף אנדראה איאנונה את בן קבוצתו דוביציוזו להובלה בטוחה עד לדגל הסיום. בכך מעניק דווקא איאנונה שהודח מדוקאטי ולא ירכב עבורם בעונה הבאה, את הניצחון הראשון של דוקאטי מאז ניצחונו של סטונר בשלהי עונת 2010 בפילים איילנד, ואצבע משולשת בולטת במיוחד לגיגי דלאגניה, מנהל הקבוצה.

קארמה איז א ביץ'

אני מכל מקום התערבתי על בירה והמבורגר שבעונה הבאה, בסיום העונה, איאנונה על גבי הסוזוקי, יסיים במיקום גבוה יותר מאשר דוביציוזו על הדוקאטי, עם לורנצו כבן קבוצתו. ובהתערבות כידוע יש טיפש ויש נוכל. ימים יגידו.
באנר פרסומי:

עוד באינסטגרם של דוגרי: MOTODOOGRI 

גלריה

4 תגובות ל מוטו GP אוסטריה: תוצאות וסקירה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל