fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

סופרבייק WSBK צרפת מירוץ 2: שני קאוואסאקים רבים – ודוקאטי זוכה – ויש לנו גם מתנה לחג עבורכם

סופרבייק WSBK צרפת מירוץ 2: שני קאוואסאקים רבים – ודוקאטי זוכה – ויש לנו גם מתנה לחג עבורכם

גיא בן ברק

צילום: יח"צ


יום לאחר שניצח את המירוץ החצי רטוב
במאגני קור חוזר רוכב דוקאטי צ'אז דייויס למדרגה הגבוהה על הפודיום והפעם ניצחון במירוץ יבש לחלוטין, המאזן המעולה של דוקאטי במסלול זה נשמר ודייויס אף משפר את הסטטיסטיקה מאחר ומאז 2011 דוקאטי לא ניצחה במסלול זה. חלק לא מבוטל בניצחון של צ'אז דייויס לקחו שני רוכבי קאוואסאקי ג'וני ריי וטום סייקס, לא רק בני אותה קבוצה על אותו אופנוע, שני אלה מתקוטטים ישירות על האליפות, העקיפות והחסימות של ריי על סייקס וההיפך במצב בו הם נלחמים על המקום הראשון אפשר לצ'אז דייויס להתאושש מפתיחה לא מבריקה, לסגור על השניים ובאחת החסימות של ריי על סייקס – לעקוף את שניהם מבחוץ, לעלות להוביל ולהמריא לניצחון נוסף לדוקאטי.

ג'וני ריי שמהמקום השני רואה את צ'אז דייויס הולך ומתרחק לא עושה רושם שהוא מנסה כלל לסגור על רוכב דוקאטי, ניכר שריי מוביל הטבלה חושב רק על טבלת האליפות ועל מי שמסוגל לסכן אותו שם, וזה לא צ'אז דייויס אלא טום סייקס. ולכן כול מה שעניין את ג'וני ריי הפעם זה לסיים לפני טום סייקס ולקחת ממנו בחזרה את השלוש נקודות שלקח לו במירוץ ביום שבת, ובזה ריי הצליח ואפילו החזיר לעצמו 4 נקודות… 

לאחר הסבב בצרפת וכאשר שני סבבים בלבד נותרו לסיום העונה חזר פער הנקודות לטובתו של ג'וני ריי מוביל הטבלה מול טום סייקס שבמקום השני לעמוד על 48 נקודות, מאידך צ'אז דייויס מצליח לקצץ היום עוד 9 נקודות מיתרונו של ריי, הבעיה שהפער של דייויס מריי גם אחרי הקיצוצים עדיין עומד על 81 נקודות.

אז מה המתנה אתם שואלים? חולצת דוגרי!








הגיעו החגים וזה זמן טוב למתנות. אחרי אלפי חולצות שהדפסנו במתנה ושנשלחו אליכם – הדפסנו עוד חולצות דוגרי


רוצה חולצה במתנה? יש להכנס מהר (לפני שיגמר) ללינק הזה, ולמלא את כל הפרטים שלכם עם הנושא: בקשה לקבלת חולצה, מידות L או XL ואנו ניצור איתכם קשר לקבלתה.


חג שמח ושנה טובה ובטוחה, רכבו תמיד עם מחשבה תמיד מה יקרה אם!


עוד נושאים חמים באתר:

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל