מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
ברקום
קאברג שחורי 205 על 35
בנלי שורת MENU
עופר אבניר קוביה שמאל
הארלי שמאל
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
טריומף קוביה
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
סטפן
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
בנלי שמאל עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
ברקום שמאל
תמוז
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

דקאר 2017 – קשה יותר, גבוה יותר, מותח יותר

דקאר 2017 – קשה יותר, גבוה יותר, מותח יותר

גיא בן ברק

צילום: יח"צ


מהדורת 2017 של ראלי דקאר בגרסת דרום אמריקה (השנה התשיעית) תזנק ב-2 לינואר 2017 לנתיב כול חדש הכולל לראשונה את מדינת פרגוואי, פתיחה בבירה אסונסיון משם עולים לבוליביה וחזרה לארגנטינה כשהסיום בבואנוס איירס ב-14 לינואר. מספר המתחרים נושק ל-500 בהם 196 אופנועים, 75 מכוניות, 50 משאיות ו-37 טרקטורונים.

במסיבת העיתונאים בה הוצג הראלי הדגיש מארק קומה מנהל הראלי שלוש נקודות שייחדו את הדקאר השנה: ספיישלים במספר, באורך ובדרגות קושי חסר תקדים; "הממד הרביעי" הוא הממד האנכי וקומה מתכוון לשישה ימים בבוליביה ההררית בהם יעלה הראלי בהרי האנדים לגבהים של למעלה משלושה וחצי קילומטר שם טמפרטורות מתחת לאפס – וזאת בניגוד מטורף למה שיקרה בארגנטינה מייד אחר כך שם הטמפרטורות צפויות לעלות על 40 מעלות בצל… והמרכיב הקשה הנוסף השנה יהיה הניווט, שיתבצע באמצעות נקודות צא כיוון כלומר קואורדינטות כש-GPS ישמש רק לחירום. 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל