fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה

מוטו GP מבחני ספאנג: דוקאטי המהירים ביום 1

מוטו GP מבחני ספאנג: דוקאטי המהירים ביום 1

גיא בן ברק

צילום: יח"צ


יום המבחנים הרשמיים הראשון של המוטו GP לשנת 2017 (והשני לעונה) בהשתתפות כול רוכבי וקבוצות הסדרה במסלול ספאנג במאלזיה עבר למרבה השמחה על מסלול יבש רוב הזמן וננעל לפני זמן קצר. היצרן המצליח ביותר ביום הראשון היה ללא ספק דוקאטי עם שלושה רוכבים בחמישייה הראשונה.

הרוכב המהיר ביותר היה קייסי סטונר רוכב המבחן של דוקאטי שקבע זמן של 1.59:6 ד', דוקאטי גם במקום השני עם דוביציאוזו שאיטי ב-0.11 שנ' בלבד, אולם הכוכב הגדול בשורות דוקאטי, הגיוס החדש חורחה לורנזו לא מוצא זמנים ומסיים את היום במקום ה-17. למולו הגיוס החדש של ימאהה אשר מחליף את לורנזו, מאבריק ויניאלס שממשיך להרשים על ה-M1 ומדורג שלישי בסיום היום הראשון, איטי ב-0.3 שנ' מסטונר. ופירושו של דבר מבוכה לולנטינו רוסי בן קבוצתו של ויניאלס המדורג שמיני בלבד, איטי מוינילאס בכ-0.8 שנ'. איטי עוד יותר, אלוף העולם רוכב הונדה הבכיר מארקז מדורג תשיעי למול פדרוזה 13, בעוד רוכב הונדה המהיר ביותר הוא קאל קראצ'לו המדורג שישי, לעומת רוכב סוזוקי הטרי יאנונה שמרשים במקום החמישי.

הנכנסים החדשים אפריליה וק.ט.מ בנו על מבחנים בשבוע שעבר ולא הצליחו לבצע בגלל מזג האוויר ויאלצו לשלם שכר לימוד במבחנים הרשמיים: אליש אספרגרו הרוכב המהיר של אפריליה מדורג 15, מקום אחד בלבד לפני רוכב ק.ט.מ המהיר ביותר, אחיו בדם פול אספרגרו.

גלריה

2 תגובות ל מוטו GP מבחני ספאנג: דוקאטי המהירים ביום 1

  1. אני מוכן להתערב איתך. שלח פרטים ויש לנו בט

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל