fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
MV קוביה

מוטו GP מבחנים: סוזוקי ויאנונה המהירים ביום2, האם כבר משבר בין לורנזו ודוקאטי בגלל סטונר?

מוטו GP מבחנים: סוזוקי ויאנונה המהירים ביום2, האם כבר משבר בין לורנזו ודוקאטי בגלל סטונר?

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

יום שני של מבחנים רשמיים למוטו GP ננעל לפני זמן קצר במסלול ספאנג מאלזיה. בתחילת היום הפריע גשם אולם לקראת סוף הסשן של אחר הצהריים היה מסלול יבש. כוכב היום היה אנדריאה יאנונה הרוכב החדש של סוזוקי שקבע את הזמן המהיר ביותר, 1.59.452 ד', במקום השני ממשיך בעקביות מהירה רוכב ימאהה החדש מאבריק ויניאלס האיטי היום ב-4 עשיריות מיאנונה, במקום השלישי ממשיך להרשים רוכב דוקאטי החצי פרטי באטיסטה. 

אז העולים החדשים מפתיעים בעוד האלופים מבוששים להגיע, רוסי במקום הרביעי, ספק לוקח את הזמן עם ביטחון עצמי גבוה ספק מתחילה היסטריה לאור היכולת המרשימה של ויניאלס מהפיטס הסמוך. האלוף האמיתי מארק מארקז גם הוא טרם הגיע למבחנים, מדורג עשירי בהפרש של יותר משניה מהמקום הראשון. 


 
אכזבת היום הראשון חורחה לורנזו (מקום 17…) משתפר היום בנחמת עניים מדורג שמיני, חדי אוזן ועין יכולים להבחין בתחילתה של מתיחות בין רוכב המבחן של דוקאטי סטונר לבין לורנזו. כאשר סטונר מכנס מסיבת עיתונאים ומכריז ש"צריך לתת לחורחה לורנזו עוד זמן, גם פדרוזה הוא כזה רוכב שחייב אופנוע פיקס"…. ועוד ועוד התנשאות שלא ברור מאיפה האוסטרלי הזה מביא אותה, אין לסטונר שום זכות להגיד כלום על כלום, אלוף לפני שש שנים אך מי שברח משדה המערכה מנוע מלדבר. זה מעצבן. האמת לא ברור מה סטונר עושה שם בכלל, לכאורה הוא רוכב פיתוח ומבחן – אבל מה זה שווה אם לורנזו צריך את האופנוע מכוון ב-180 מעלות בהשוואה לסטונר?? לורנזו זקוק למיתלים רכים כמו חמאה, קולין אדוארדס ורוסי העידו שלורנזו מרכך את הקפיצים לרמה שאף רוכב אחר לא מסוגל לרכב על האופנוע, ללורנזו סגנון רכיבה כה מיוחד, הוא כמעט ולא בולם, נכנס מוקדם מאוד לפניה ומגיע לאפקס במהירות גבוהה בהרבה מכול רוכב אחר וגם עם זווית הטיה נמוכה יותר מכול אחד אחר; לעומתו סטונר רוכב כמו מארקז, בולם בכול הכוח ישירות לאפקס למצב של כמעט עמידה ומשם יורה את האופנוע, סגנון המחייב קפיצים קשים בטירוף וסט אפ הפוך מכול הבחינות ממה שלורנזו למעשה צריך; אז את מי מעניינות התוצאות של סטונר שבור הנשמה אשר לעולם לא יתחרה יותר, בזמן שרוכב העל של דוקאטי לורנזו לא פוגע? במצב כזה ולאור ניהול יחסי האנוש הגרוע של דוקאטי שהוכח בעונה שעברה והכשיל את הקבוצה לאחר שדאלינה לא הצליח להחליט להיפטר מיאנונה במשך עונה שלמה למרות שריסק את דוקאטי מירוץ אחרי מירוץ – עולה החשש ששוב דוקאטי נופלים על יחסי אנוש, במקום להקל על לורנזו שממילא ידוע כחלש נפשית שמים לו דוקאטי מול העיניים את סטונר שגוזל ממנו זמן מסלול, את ה-GP17 ללא הכנפונים, את הפוקוס של הקבוצה, את השקט הנפשי עם מסיבות עיתונאים לא ברורות, וכול זאת כאמור ללא תרומה של ממש מבחינת הפקת לקחים מהמבחנים עבור לורנזו. 


עוד באותו הנושא:

מוטו GP מבחני ספאנג: דוקאטי המהירים ביום 1


גלריה

3 תגובות ל מוטו GP מבחנים: סוזוקי ויאנונה המהירים ביום2, האם כבר משבר בין לורנזו ודוקאטי בגלל סטונר?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל