fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

הונדה חושפת את אופנועי המוטו GP של מארקז ופדרוזה ל-2017

הונדה חושפת את אופנועי המוטו GP של מארקז ופדרוזה ל-2017

גיא בן ברק

צילום: יצרן


אירוע ענק של הונדה נערך אתמול בג'אקארטה בירת אינדונזיה כאשר נחשפים אופנועי המוטו GP החדשים של הקבוצה הרשמית רפסול הונדה אלופת העולם המכהנת לעונת 2017, אופנועי המפעל מסוג RCV213 של 3 פעמים אלוף העולם מארק מארקז ושל בן קבוצתו דני פדרוזה. 

האופנועים כידוע כבר שמשו במבחנים הרשמיים של המוטו GP לעונה הקרובה, ולנסיה בנובמבר שנה קודמת וספאנג בסוף ינואר שם סיים מארקז שני ודני רביעי. הונדה מחדשת לעונת 2017 עם מנועי וי-ארבע מסוג ביג בנג בהם מופרדות פעימות הכוח ומרווחות כדי סיבוב שלם של גל הארכובה ללא כוח כלל, כדי להטיב את האחיזה, להקל על היציאה מהפניות ולשמר את הצמיגים לחלק המכריע של המירוץ, וזאת בניגוד למנוע סקרימר בו ההצתה שווה בכול 180 מעלות של סיבוב גל ארכובה, מנוע המייצר יותר הספק אך עובד פחות טוב ביציאה מפניות, מקשה על השליטה ומחסל צמיגים. 

מארקז צוטט לאחר המבחנים כאומר כי בחן שני סוגי מנועי ביג בנג חדשים, האחד נשלט ועובד טוב יותר בסל"ד נמוך אך לא מייצר מספיק הספק בסל"ד גבוה – מנוע שני חזק הרבה יותר אבל פראי, אלוף העולם תוהה האם לחזק את המנוע הנשלט או להשתלט על המנוע הפראי… אולם מארק מדגיש כי הונדה נמצאת במצב טוב לאין ערוך בהשוואה לתקופה המקבילה בשנתיים האחרונות, מארקז אומר כי בעבר לא היה להם מושג על הדרכים לפתרון הבעיות ולכן הכישלון בעונת 2015 והקשיים בעונה שלאחר מכן בה אמנם הושגה אליפות אך עם פחות ניצחונות, בזכות עקביות צבירת נקודות של מארקז במירוצים בהם לא היה לו סיכוי, למול כישלון רוכבים אחרים ובראשם רוסי. לחלופין אומר מארקז כי לעונת 2017 יש להונדה מושג טוב הרבה יותר כיצד להתאים את המנוע החדש לדרישות אלוף העולם. 
המבחנים הרשמיים הבאים של המוטו GP יהיו באמצע פברואר במסלול פיליפ איילנד אוסטרליה שם ניתן יהיה לראות טוב יותר מה היחסים באליפות העולם מאשר במסלול ספאנג הייחודי, ענק לוהט וגשום, המידע שמושג בו לא רלוונטי לשום מסלול אחר לטענת מארק מארקז ולכן יש לחכות למבחנים באוסטרליה.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל