fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר

מוטו GP מבחנים אוסטרליה: ויניאלס מדהים על הימאהה ביום 2, לורנזו ממשיך להתפרק

מוטו GP מבחנים אוסטרליה: ויניאלס מדהים על הימאהה ביום 2, לורנזו ממשיך להתפרק

גיא בן ברק

צילום: יח"צ


יום מבחנים רשמי שני בפיליפ איילנד למוטו GP עם מזג אוויר טוב ורוכב ימאהה מאבריק ויניאלס אכן מבריק ושולף זמן מטורף של 1:28.847 ד', מהיר בכחצי שנייה מרוכב הונדה מארק מארקז גם הוא נראה מעולה, וגם משמעותי כי ויניאלס מהיר ב-0.8 שנ' מולנטינו רוסי בן הקבוצה הבכיר הרוכב על אופנוע זהה פחות או יותר. מכה נוספת לרוסי באה מיונה פולגר רוכב ימאהה טק3 על אופנוע ישן של רוסי ועדיין מדורג שביעי, מהיר יותר מהסבא המתקשה בכושר גופני בחום הקשה של האי.

קאל קראצ'לו הבריטי העצבני ממשיך להרשים על ההונדה החצי פרטית ומדורג שלישי בהפרש קטן ממארקז, בעוד דני פדרוזה מזעזע במקום ה-16 עם הונדה רשמית. במקום הרביעי בכיר רוכבי דוקאטי, אלבארו באטיסטה, מקדים במעט את הרוכב הרשמי דוביציאוזו, בעוד הרוכב הרשמי חורחה לורנזו ממשיך לסבול מקשיים וסוגר את היום במקום ה-15; מאחר וביום שישי היום האחרון עולה הסיכוי לגשם הרי שלורנזו עלול לגמור את המבחנים האלה במקום טוב פחות מבחינת הניסיון ובעיקר הביטחון ממה שהחל, והכיוון של הספרדי עם דוקאטי לא טוב.

בסוזוקי הפתעה כאשר לראשונה הספרדי הצעיר רינס מהיר יותר מהאיטלקי הצעיר יאנונה, ק.ט.מ ואפריליה העולות החדשות מתקשות בירכתי השדה. מחר יום המבחנים הרשמיים השלישי והאחרון בפיליפ איילנד, בניגוד ליומיים שחלפו מזג האוויר צפוי להתענן ועולה הסיכוי לגשם.

אתמול:
מארקז והונדה ראשונים בפיליפ איילנד ביום הראשון

גלריה

תגובה אחת ל מוטו GP מבחנים אוסטרליה: ויניאלס מדהים על הימאהה ביום 2, לורנזו ממשיך להתפרק

  1. זמנים יורדים ב(כמעט) שתי שניות מפול פוזישן של מרוץ פיליפ איילנד לפני ארבעה חודשים. הולכת להיות עונה חזקה יותר, מהירה יותר ותובענית יותר.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל