מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
בנלי שורת MENU
הארלי שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
טריומף קוביה
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
ברקום שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
בנלי שמאל עליון
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

דוקאטי עובדת על אופנוע מירוץ 250 למוטו3

דוקאטי עובדת על אופנוע מירוץ 250 למוטו3

גיא בן ברק

צילום: יצרן


תערוכת ז'נבה הענקית לרכב פתוחה בימים אלה וחדשה מגיעה מכיוון האופנועים, קלאודיו דומיניקאלי הבוס של דוקאטי בראיון לעיתונות האיטלקית מדבר על נושאים שונים, חשובים ובראשם השינוי שדוקאטי תכניס בשנת 2020 עם מנוע וי ארבע חדש מבוסס מוטו גיפי בנפח ליטר שיחליף את הוי טווין האגדי מבולוניה בחזית מנועי הסופרבייק של דוקאטי, שלושה עשורים מופלאים של הנוסחא הבולונזית יגיעו לקיצם. 

אולם זו חדשה ידועה כבר זמן רב מאז הוצגו אופנועי המוטו גיפי של דוקאטי, בעוד היום החדשה היא שדוקאטי עובדת על אופנוע מוטו3 250 סמ"ק ארבע פעימות סינגל לפי חוקי הקטגוריה הקטנה במוטו גיפי. זו חדשה מכיוון שהמוטו3 היא אליפות העולם לאופנועי אב טיפוס מושלמים אפילו יותר מאופנועי המוטו גיפי, הטכנולוגיה של מנועי הסינגל המתחרים בקטגוריה, 250 סמ"ק זעיר המייצר 60 כוח סוס עם משקל של 145 קילו כולל הרוכב, השלדות והמיתלים, הם כולם מהמיטב שהיצרנים יכולים לספק ברמה הרשמית ביותר, ובאמרי יצרנים הכוונה כמובן להונדה ולק.ט.מ, היחידות שמשחקות באמת במוטו3 ויריבות מרות עד מאוד. דוקאטי תמצא את האתגר של הונדה וק.ט.מ קשה אך טבעי שתיקח אותו, ק.ט.מ היא יצרן אירופי מצליח ברמות שמטריפות את דוקאטי והמסלול הוא הזדמנות להכות באוסטרים השחצנים, טכנולוגיה מתקדמת היא שם המשחק של דוקאטי, מתי זה יקרה לא ידוע אבל אם דומיניקאלי שחרר את זה יש מצב שהפרוייקט במצב מתקדם יותר ממה שמישהו חלם.

ויש גם ממד נוסף, עם עדת הרוכבים האיטלקים הקטנים והחריפים בקטגוריה הפסיכית מוטו3, בראשם בקבוצה של ולנטינו רוסי, אך טבעי שיצרן איטלקי יכנס למוטו3 לאחר שאפריליה יצאה מהקטגוריות המשניות יחד עם השתי פעימות ב-2012, למרות שדוקאטי עם הקבוצה של רוסי כנראה לעולם לא תחבור…

דוקאטי למרות שבעשורים האחרונים מייצרת נפחי 400 סמ"ק ומעלה בלבד, להווי ידוע מכירה היטב את ה-250 מירוצים מימים ימימה, מייק היילווד האגדי התחיל את הקריירה המטורפת שלו בשנת 1959 עם הרייסר 250 דזמו טווין של דוקאטי.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל