fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70

בוטלו מקצי הדירוג שתוכננו להערב בקטאר

בוטלו מקצי הדירוג שתוכננו להערב בקטאר

גיא בן ברק

צילום: יח"צ


מופע ברקים במסלול דוחא בקטאר, אבל לא יורד גשם, יש מים על המסלול, שלוליות ממטח רגעי מלפני שעתיים במספר סיבובים שלא מאפשרות לרכב עם סליקס, אולם המסלול לא מספיק רטוב לצמיגי גשם. סדרת המוטו גיפי על שלוש הקטגוריות תקועה באופן מביך ויקר להחריד בלא החלטה איך מתקדמים. הערב שבת אמורים היו להתקיים מקצי הדירוג בשלוש קטגוריות אבל ברור שזה לא קורה. מנהלי המירוצים מטעם אליפות העולם לוריס קפירוסי, פרנקו אנצ'יני, שני אלופי עבר נוסעים על המסלול לבדוק מה מצב המים, השלוליות שכמה טיוטות הגוררות משאבות פרימיטיביות מנסות לשאוב, והם אובדי עצות בעליל. לבסוף בשעה שמונה ורבע בערב יוצאת ההודעה כי כול מה שתוכנן להערב, מקצי הדירוג החשובים הכול מבוטל, לא ניתן לרכב בבטחה על המסלול הזה. מת הערב ומחר, יום המירוצים הדיבור היה כי אלה עלולים כולם להיות מוקדמים לשעות היום במידה והתחזית תצפה גשם בלילה של יום ראשון. וגם זה בעייתי מכיוון שצירוף של אבק והגשם לרוכבים שירכבו לראשונה בחייהם בשעות היום במסלול הקטארי, סיבה נוספת לשאול למה בכלל באים לכאן אבל זה כבר סיפור אחר.

אולם הרווח מהעצירה המוחלטת המתרחשת במוטו גיפי למשך יותר משעה וחצי בכתיבת שורות אלה, היא רווח אמיתי למה שקורה עם הרוכבים והקבוצות מכיוון שתחנת השידור בריטיש ספורט המשדרת את ההתרחשויות מקטאר בשידור חי באינטרנט מספקת רצף מרתק של ראיונות עם הרוכבים ובעלי הקבוצות כדי למלא את הזמן. כך למשל משחרר לורנזו אולי פרט מידע קריטי על מצבו עם הדוקאטי, לורנזו אומר שהאופנוע לא עובד אלא אם רוכבים עליו סופר אגרסיבי כדי להעביר משקל קדימה בבלימות ואחורה בתאוצות, קולין אדוארדס הפרשן כעת ואלוף העולם בעבר מפרש כי המידע קריטי מאחר ולורנזו החלק והאלגנטי כלל לא מסוגל לרכב באגרסיביות הזו על האופנוע וזה חמור עד כדי שהקבוצה שמה לו ציור של גרזן קצבים על השלט של הפיטס בקטע של לדרבן את הספרדי ליותר אגרסיביות, וזה רוכב שהביאו במטרה ברורה להביא לדוקאטי אליפות עולם, לא עוד ניצחון או פודיום שיש להם כבר, אבל איך לא בדקו לפני שסגרו האם יש בכלל על מה לדבר באופן בסיסי, ואולי רק רוכב כמו קייסי סטונר בכלל מסוגל להכניע את הדוקאטי הזה.

בהונדה ראיונות עם דני פדרוזה שנראה טעון בכוחות מחודשים, עם חונך על בדמות סטה גיברנאו גם קטלוני וגם חבר של דני, נראה שהרבה בא משם כאשר פדרוזה הוא רוכב הונדה המהיר נכון לעכשיו. מנהל הונדה ליביו סופו מספר כי מארקז במצב טוב יותר יחסית לטרום העונה בשנה שעברה אבל זה ממש לא אומר שהכול טוב ובמיוחד בעיות אלקטרוניקה עם מנוע הביג בנג החדש, והספק כאשר דוקאטי מעלים את תחרותיות ההספק כול הזמן.

בימאהה הרשמית מסרב המהנדס הנאמן של ולנטינו רוסי להודות שיש איזו בעיה, מבחינת האופנוע השילדה והזרוע האחורית חדשות ונבנו סביב הצמיג הקדמי הקשה של מישלין, בדיוק אותו צמיג שרוסי אומר שלא עובד.

נמשיך לעדכן, מומלץ להתעדכן באתר המוטו גיפי מתי והאם בכלל מתקיימים מחר מירוצים.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל