fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC

WSBK ארגון: סוף סוף ניצחון לדוקאטי ודייויס

WSBK ארגון: סוף סוף ניצחון לדוקאטי ודייויס

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

צ'אז דייויס מנצח היום בצהריים במירוץ השני של הסופרבייק בארגון סבב שלישי בעונה, ומצמצם את הנזק מהסבב בו אמור היה להביא לדוקאטי צמד ניצחונות כמו בשנה שעברה אך במירוץ הראשון השנה התרסק. דייויס רכב מירוץ מושלם היום, זינק מהמקום העשירי על הגריד ובמקום להתנפל לקח את הזמן, שימר את הצמיגים שגמרו אותו במירוץ הראשון, עלה למקום הראשון בשליש האחרון של המירוץ, כמעט התרסק שוב בהקפה האחרונה אולם הצליח להתייצב ולהדוף התקפות של ג'וני ריי ולנצח. דייויס עולה בזכות נצחונו למקום הראוי לו במקום השני בטבלה, אולם בנחיתות של 50 נקודות מריי.

ריי יוצא מרוצה למרות שלא ניצח, רוכב קאווסאקי רכב לפי הדיווחים חולה, סיים שני לאחר שזינק תחת החוקים החדשים מהמקום התשיעי על הגריד, עלה להובלה אך לא הצליח לברוח, נכנס לקרבות קשים מול רוכב דוקאטי מלנדרי, ובהקפות הסיום ניהל קרב עיקש מול דייויס, עד שנכנע בישורת האחרונה. עדיין מקום שני ופער של חמישים נקודות לזכות ג'וני ריי במסלול שהוא לא אוהב.

מירוץ שני טוב גם לרוכבי ימאהה ובמיוחד לואז שזינק מהפול תחת החוקים החדשים, הוביל בתחילת המירוץ עד שנכנע לריי, נאבק בצמרת מול מלנדרי ומול בן קבוצתו ואן דן מארק עד שהתרסק וחזר לסיים 13, ההולנדי מסיים חמישי, הישג נאה לימאהה.

למולם אפריליה מאכזבת, ציפו להרבה יותר מלברטי שחזר ביג דיל מהמוטו גיפי, וכלל לא מורגש במהלך המירוצים בחבורת החוד, מסיים היום תשיעי, רחוק מאוד מהיכולת שלו ושל אפריליה מלפני מספר שנים אז נאבקו על האליפות ב-13, וגם זכו עם קווינטולי ב-14. השנה זה מאוד לא שם, מאמץ שאמור היה להיות גדול כנראה גדול מדי על אפריליה לבצע במקביל למוטו גיפי שם היא מפתיעה לטובה.

ומצבה של אפריליה עוד טוב בהשוואה לפיאסקו של הונדה. נכון אופנוע חדש, אבל אף אחד לא ציפה לכזו בושה, מנועים מתפוצצים, אופנוע שלא זז, שני רוכבי מוטו גיפי כולל אלוף עולם מדורגים בתחתית של התחתית, אחרי רוכבים פרטיים. וזה כבר מירוץ שישי בעונה.

הסופרבייק העולמית יוצאת לחופשת פסח ארוכה, עד 28 באפריל והסבב באסן.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל