מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
בנלי שורת MENU
טריומף קוביה
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הארלי שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
בנלי שמאל עליון
ברקום שמאל
סטפן
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

F1: ניצחון ראשון בקריירה לבוטס

F1: ניצחון ראשון בקריירה לבוטס

צילום: יח"צ

כתב: מיקי כהן

בוטס מזנק היישר למקום הראשון ומוביל את הטור כבר מפניה מספר 2. מכוניתו של אלונוזו כנראה התרגשה מאוד מהחתימה של סאובר על עסקת המנועים עם הונדה לעונה הבאה והיא מסרבת לזנק למרוץ. עוד מרוץ שמקלארן ירצו לשכוח,זו פתיחה יותר חלשה אפילו מהעונה הקודמת.

פלמר וגרוז'אן מתנגשים בפניה מספר 2, מאשימים אחד אץ השני ומוציאים את מכונית הבטיחות החוצה.

לאחר עזיבת מכונית הבטיחות מהמסלול, ריקארדו סובל מבעית בלמים ופורש מהמרוץ.

זה מרוץ שני ברציפות בו רדבול סובלת מבעיית בלמים ומישהו שם צריך לעשות בדק בית. בכלל, רדבול נראים חלשים יחסית לשנה שעברה.

לואיס סבל מבעיות התחממות של יחידת הכח לאורך כל המרוץ , כמו גם בוטס שהוביל את המרוץ והתברך באוויר נקי לרדיאטורים.

בוטס מחליף צמיגים בהקפה ה-28 בעוד שוטל נשאר בחוץ על מנת שיצליח לבצע מספיק הקפות מהירות בכדי שיצא לפני בוטס לאחר החלפת הצמיגים. לבסוף נכנס וטל בהקפה ה-34 ויוצא לאחר החלפה איטית, כארבע וחצי שניות אחרי בוטס אבל עם צמיגים טריים לחצי השני של המרוץ המאפשר לו ללחוץ את המכונית ולצמצם את המרחק מבוטס. 

המילטון נכנס להחליף צמיגים בהקפה ה-31 ומתחיל לאבד מהירות עד שמתייצב כ-18 שניות אחרי רייקונן 
לאחר סבב החלפת הצמיגים בוטס מוביל לפני וטל שמצמצם עליו, ריקונן, המילטון וורשפטן ומאסה שרחוקים מאוד מאחור.

בהקפה ה-43 נכנס מסה להחלפת צמיגים נוספת בגלל תקר באחד הגלגלים ויורד למקום ה-9 מאחורי 2 מכוניות הפורס אינדיה והרנו של הולקנברג.

הסדר נשמר עד לסוף המרוץ כשרק בחזית נרשמת מיני דרמה כשוטל מצמצם על בוטס אבל לא מצליח להגיע אפילו למרחק שמאפשר לו לפתות את ה-DRS. 

ורשטפן ללא ארועים כאלו ואחרים, מגיע למקום החמישי , הרחק הרחק מאחור.
סטרול מצליח סוף סוף לסיים מרוץ, אבל במקום ה-11 ללא ניקוד.

עשרת המקומות הראשונים:
1. ואלטרי בוטס
2. סבסטיאן וטל
3. קימי רייקונן
4. לואיס המילטון
5. מקס ורשטפן
6. סרחיו פרז
7. אסטבאן אוקון
8. ניקו הולקנברג
9. פיליפה מסה
10. קארלוס סיינז

האם רדבול ימצאו סוף סוף למה המכוניות שלהן מסרבות לעצור?

האם במסלול הביתי של אלונזו בברצלונה, שתי מכוניות המקלארן יחזיקו מעמד ולו רק למען הקהל הביתי של אלונוזו?

בעוד שבועיים החגיגה מגיעה למסלול הקטלוני בברצלונה ואולי שם נקבל תשובות.

אליפות היצרנים:

1. מרצדס – 136
2. פרארי – 135
3. רדבול -57
4. פורס אינדיה – 31
5. וויליאמס – 18
6. טורו רוסו -13
7. האס – 13
8. רנו – 6
9. סאובר – 0
10. מקלארן – 0

אליפות הנהגים:

1.   באסטיאן וטל – 86
2. לואיס המילטון – 73
3. ואלטרי בוטס – 63
4. קימי רייקונן – 49
5. מאקס ורשטפן – 35
6. דניאל ריקארדו – 22
7. סרחיו פרז – 22
8. פיליפה מאסה – 18
9. קארלוס סיינז -11
10. אסטבן אוקון – 9
11. ניקו הולקנברג – 6
12. רומן גרוז'אן – 4
13. קווין מגנסון  – 4
14. דניאל קוויאט – 2

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל