fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

F1 איזרבג'אן, גריד: וטל בפעם השלישית

F1 איזרבג'אן, גריד:  וטל בפעם השלישית

מיקי כהן

צילום: יח"צ

סוף מקצה אימון השלישי ולרנו של הולקנברג יש בעיות בתיבת ההילוכים אשר מוחלפת לפני מקצה האימון, דבר שגורר אוטומטית עונש של 5 מקומות בזינוק. בפניה 3 גורז'אן נועל את הגלגלים הקדמיים ומצליח לברוח לשטח המילוט הצר שיש במבלול הרחובות של בקו, אולם הבעיה אינה בטעות של גרוז'ן אלא תקלה בתיבת ההילוכים של מכונית ה-האס שלו, המכונים של האס מבקשים מגרוז'אן לכבות את המנוע ומחר למרוץ, הוא יזנק מסוף הטור לאחר שלא ביצע אפילו הקפה אחת במקצה הדרוג. בנוסף לגרוז'אן, מצטרפים גם הארטלי, אריקסון, גאסלי ו-ואנדורן. זהו מקצה הדרוג הראשון השנה בו 2 מכוניות הוויליאמס, מצליחות לעבור ל-Q2.

ב-Q2, פורס אינדיה דוחפים חזר ומצליחים, גם הם לראשונה העונה, לעבור ל-Q3 עם פרז ואוקון. אלונזו, לעומת זאת, מסיים רק 13 ונאלץ לחכות למחר על מנת לנסות ולהביא הביתה נקודות.

Q3 וכל הנהגים ממתינים ל-5 דקות האחרונות על מנת לצאת עם ארבעה צמיגי אולטרה רכים חדשים וטריים על מנת לנצל את המקסימום מביצועי המכוניות ולנסות לזנק מחר מהעמדה הבכירה. מרצדס הראשונה שיוצאת עם המילטון ובוטס מאחוריו. כמה שניות אחר כך, וטל, רייקונן, ורשטפן וריקארדו יוצאים להלחם על עמדות הזינוק, אבל אף אחד לא מצליח לקחת מוטל את העמדה הבכירה.

סדר הזינוק למחר בשעה 15:00
1. סבסטיאן וטל
2. לואיס המילטון
3. ואלטרי בוטס
4. דניאל ריקארדו
5. מקס ורשטפן
6. קימי רייקונן
7. אסטבאן אוקון
8. סרחיו פרז
9. קארולוס סיינז
10. לאנס סטרול
11. סרגיי סירוטקין
12. פרננדו אולונזו
13. ניקו הולקנברג
14. שארל להקלר
15. קווין מגנסון
16. סטופל ואנדורן
17. פייר גאסלי
18. מרקוס אריקסון
19. ברנדון הארטלי
20. רומן גרוז'אן

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל