fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר

F1 סין: שבוע עבר, דבר לא השתנה

F1 סין: שבוע עבר, דבר לא השתנה

מיקי כהן

צילום: יח"צ

Q1 עובר במתח, האם הצוות הטכני של ריקארדו יצליח להכין את המכונית בזמן על מנת שריקארדו יצליח לצאת להקפת דירוג אחת לאחר שמנוע הרנו עלה השמיימה בלהבות במהלך מקצה אימון השלישי רק כמה שעות ספורות לפני מקצה הדרוג. בסופו של דבר, הצוות הטכני הצליח להוציא את המכונית ממש בדקות אחרונות שהספיקו לריקארדו לבצע הקפת דרוג אחת ולעלות ל-Q2. שאר המקצה, ללא הפתעות, מכוניות הוויליאמס בחוץ, כמו גם מכוניות הטורו רוסו.

המילטון ובוטס ממרצדס, קובעים את ההקפות המהירות ביותר ב-Q2 על הצמיגים הרכים, פרארי, מעט פחות מהירים על הצמיגים הרכים. דקות לפני סיום המקצה, פרארי יוצאים להקפה מהירה כששני הנהגים על הצמיגי האולטרה רכים. הטלמטריה מראה כי המכוניות מהירות יותר ממרצדס אך על מנת לא לזנק מחר עם הצמיגים האולטרה רכים אלא עם הרכים, כמו מכוניות המרצדס, מוותרים וטל ורייקונן על ההקפה המהירה וחוזרים לרחבת הטיפולים. לעשיריה שעולה ל-Q3 מצליח לעבור פרז מפורס אינדיה לראשונה העונה אך 2 מכוניות המקלארן נותרות בחוץ.

Q3 עובר ללא דרמות ונראה כי אנחנו מתחילים להתרגל לשינוים המינורים במקומות הזינוק יחסית לעונה הקודמת. לשישיה המובילה העונה, נוספה קבוצת האס.

סדר הזינוק למחר בשעה 09:00:

  1. סבסטיאן וטל
  2. קימי רייקונן
  3. ואלטרי בוטס
  4. לואיס המילטון
  5. מקס ורשטפן
  6. דניאל ריקארדו
  7. ניקו הולקנברג
  8. סרחיו פרז
  9. קארלוס סיינז
  10. רומן גרוז'אן
  11. קווין מגנסון
  12. אסטבאן אוקון
  13. פרננדו אלונזו
  14. סטופל ואנדורן
  15. בנדון הארלטי
  16. סרגיי סירוטקין
  17. פייר גאסלי
  18. לאנס סטרול
  19. שארל להקלרק
  20. מרכוס אריקסון

 

גלריה

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל