fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

אמ.וי אגוסטה: דגמי סופרוולוצ'ה 800 חדשים ל-2021

אמ.וי אגוסטה: דגמי סופרוולוצ'ה 800 חדשים ל-2021

אסף לביא

צילום: יצרן

בין שלל אופנועי הרטרו המודרניים תמצאו אחד בולט במיוחד, הסופרוולוצ'ה של אמ.וי אגוסטה, אופנוע עם עיצוב רטרו ובסיס מודרני וספורטיבי. מתחת למעטפת שעוצבה כמחווה לאופנועי ה-GP של החברה בשנות ה-60 תמצאו F3 800 עם מספר שינויים קלים. כעת הוא מתעדכן לעמידה בתקן אירו5, על הדרך מרוויח עוד צביעה לוהטת בצהוב-כסוף שתארח חברה לאדום-כסוף המסורתי, ולצידו מוצגת גם גרסה מיוחדת שמזכירה באבזורה את גרסת ה-Serie Oro שהייתה המהדורה המוגבלת הראשונה של הסופרוולוצ'ה שנמכרה לקהל.

כאמור, בליבו של ה-Superveloce פועם מנוע טריפל, מקורר נוזל, DOHC, בנפח 798 סמ"ק, שלמרות העדכון עדין מאכסן בקרבו 147 סוסים איטלקים. לצורך עמידה בתקנות האירו5 מקבל מנוע הטריפל הזה שסתומי טיטניום, מרימי ומובילי שסתומים חדשים, מזרקים ויחידת ניהול מנוע חדשים, מצנן שמן שמסייע להוריד את חום המנוע בכ-5% ודוד הפליטה המשולש המסורתי שעוצב מחדש לעמידה בתקן המחמיר יותר. בנוסף, הגיר מקבל קלאץ' חדש עם פעולה קלה ושקטה יותר ואת הקוויקשיפטר העדכני ביותר מהדור השלישי של אמ.וי.

באמ.וי ניצלו את ההזדמנות להוספת חיזוק לשלדה בגל האורכי והתקנת יחידת מדידת אינרציה שש-צירית (IMU) חדשה מתוצרת e-Novia המזינה מידע לבקרת האחיזה, האנטי-ווילי ובקרת השיגור כמו גם למערכת הקורנרינג ABS של קונטיננטל. בנוסף, המזלג הקדמי מכוון מחדש לעבודה מדוייקת יותר.

ה-Superveloce S החדש של אמ.וי אגוסטה מוסיף לקפה רייסר המודרני עוד מגע של רטרו, עם צביעת לבן-זהב למעטפת, גלגלי שפיצים מיוחדים ומושב עם ריפוד אלקנטרה חום. ה-S מגיע עם קיט מרוצים המכיל כיסוי מושב אחורי, דוד פליטה משולש קנים של Arrow ו-ECU תואם.

 

עוד בנושא:
מבחן בכורה: MV Agusta סופרוולוצ'ה 800
מבחן בכורה: MV אגוסטה Rush 1000
מוטו פוגש | טימור סרדרוב מנכ"ל MV אגוסטה

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל