fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר

ב.מ.וו משיקה 3 דגמים חדשים בישראל

ב.מ.וו משיקה 3 דגמים חדשים בישראל

מערכת מוטו

צילום: אריק רוזנבלום

אתמול, יום רביעי ה-13/05/2020, השיקה חברת דלק מוטורס, יבואנית אופנועי BMW, בהשקת יחידנית לכל כלי תקשורת את שלוש התוספות החדשות לליין דגמי BMW ומה שהם מגדירים "האחת ההשקות החשובות שלנו השנה"; התוספת הראשונה היא גרסה מחודשת ל-S1000XR שמשילה 10 ק"ג ממשקלה ומאובזרת במנוע חדש שמתרחק מהמקור הסופרספורטיבי שלו ומתקרב למחוזות התיור, מערכת MSR ומתלים חדשים. ה-S1000XR מוצע בשלוש גרסאות – Pure במחיר של 139,900 ₪, Race במחיר של 149,900 ₪ ו-M במחיר של 169,900 ₪.

שני הדגמים הנוספים שהושקו הם צמד ה-F900 הכל חדשים, מנוע הטווין המקבילי 900 סמ"ק החדש מבוסס על ה-F850 עם נפח מוגדל, הספק גבוה ומעטפת ביצועי כביש איכותית וטכנולוגית. ה-F900R הוא נייקד מאובזר עם בקרת אחיזה, 3 מפות הצתה, ABS, מסך TFT, תאורת LED, ומערכת התנעה ללא מפתח ועוד, מחירו בגרסת Pure עומד על 75,900 ₪, בעוד בגרסת ה-Sport עומד על 80,900 ₪.

ה-F900XR הוא אופנוע שב.מ.וו מגדירה כאדוונצ'ר ללא יכולות שטח והוא בנוי על אותו הבסיס של ה-F900R כשהוא מוסיף פיירינג, משקף מתכוונן ועוד ושואב השראה מה-XR הגדול. מחירו מתחיל ב-85,000 ₪ לגרסת ה-Pure, גרסת ה-Sport וגרסת ה-Exclusive יעלו 90,000 ₪ וגסאות ה-Pluse יסיפו 5,000 ₪ למחירן של גרסת ה-Sport וגרסת ה-Exclusive. במסגרת מבצע השקה מחירו  של ה-F900XR בגרסת Pure יעלה 80,000 ₪.

כל הדגמים החדשים, כמו שאר דגמי ב.מ.וו, משווקים בישראל עם 3 שנות אחריות מלאה ללא הגבלת ק"מ.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

גלריה

3 תגובות ל ב.מ.וו משיקה 3 דגמים חדשים בישראל

  1. נשמח לטבלה עם נתונים טכניים.

    • בעניין ה F900- נראה כי מהנדסי במוו לקחו את המנוע של ה 850 הגדילו אותו במעט, הכוח גדל ל-99 בלבד. להגדיר אותו אדוונצ׳ר זה בדיחה, מקסימום ספורט/ טורינג. הוא מתחרה ישיר ב ימהה GT900 . מי עדיף?על הנייר, נראה כי הימהה מובילה. עניין אישי. נסיעת מבחן חובה לפני החלטה.

  2. אופנוע קטן מידות, לא כיף לאנשים גדולים. אולי בגלל שאני על KTM1090.
    בוטלה נסיעת המבחן. 🙂

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל