fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר

האדוונצ'ר הנמכר בארה"ב: הארלי דוידסון פאן אמריקה

האדוונצ'ר הנמכר בארה"ב: הארלי דוידסון פאן אמריקה

אסף לביא

צילום: יצרן

סיכום נתוני המכירות בארה"ב מראה שהאדוונצ'ר של הארלי דוידסון, הפאן אמריקה 1250 נמצא במקום הראשון במכירות הקטגוריה שלו, ובכך עוקף את רב המכר של הקטגוריה, הב.מ.וו R1250GS.

אופנוע האדוונצ'ר של הארלי דוידסון היה נראה כמו פרויקט שאפתני ומסוכן, שלא יהיה אהוד על חובבי המותג ולא על חובבי האדוונצ'רים, אך לאחר כחצי שנה שהדגם נמכר בארה"ב הוא מוכיח שהיצרנית האמריקאית לא טעתה והופך להיות האופנוע הנמכר ביותר בסגמנט האדוונצ'ר.

הפאן אמריקה 1250 החל להימכר בארה"ב, ארץ מולדתו, בחודש פברואר, בשתי גרסאות המצוידות במנוע ה-Revolution Max החדש, וי-טווין מקורר נוזל בנפח 1,252 סמ"ק, עם מערכת תזמון שסתומים משתנה, המייצר 150 כ"ס ב-9,000 סל"ד ומומנט של 12.9 קג"מ ב-6,750 סל"ד. בצידו האלקטרוני תמצאו לוח מחוונים עם מסך מגע וחיבור בלוטוס, 5 מצבי רכיבה, קורנרינג ABS, בלימה משולבת, בקרת האחיזה, תאורת LED מלאה, בקרת שיוט ומערכת עזר בעצירה בשיפוע.

המנוע משמש גורם נושא עומס בשלדה, אליה מחוברים בולמים של Showa – מזלג הפוך בקוטר 47 מ"מ עם מהלך של 190 מ"מ וכיוונון מלא מקדימה, ומאחור בולם הניתן לכיוונון מלא ומחובר לזרוע אלומיניום עם מהלך של 190 מ"מ. על הגלגלים היצוקים מותקנים צמיגי מישלין Scorcher Adventure במידות 120/70-19 מקדימה ו-170/60-17 מאחור. מערכת הבלימה, שפותחה ע"י ברמבו בשביל הדגם, בעלת זוג דיסקים בקוטר 320 מ"מ  וקליפרים מונובלוק רדיאליים עם 4 בוכנות מקדימה, כשמאחור מותקן דיסק בקוטר 280 מ"מ.

גרסת הספיישל היא למעשה זו שיושבת בראש טבלת המכירות, והיא מצוידת במתלים סמי אקטיביים, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, ג'ק אמצע, מיגונים, תאורה עוקבת פניה, ידיות מחוממות ומשכך היגוי. מערכת ה-ARH המאפשרת לשנות את גובה המושב בחניה או עצירה, עם אפשרות להנמיך את האופנוע בכ-40 מ"מ, מוצעת כאופציה בתוספת תשלום.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל