fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC

הונדה ישראל משיקה את הפורצה 750 ומסכמת את 2020

הונדה ישראל משיקה את הפורצה 750 ומסכמת את 2020

אסף לביא

צילום: יצרן

מאיר חברה לרכב, יבואנית מותג הונדה לישראל מסכמת את אחת מהשנים המוצלחות שלה, עם מכירות של כ-1,800 כלים, ועוד כמה מאות אופנועים ברישוי אפור. ה-CB500X ממשיך את ההצלחה ומוכתר בפעם הרביעית ברצף כאופנוע הנמכר ביותר בשוק אופנועי הכביש בישראל. בין הכלים הבולטים של הונדה בשנה החולפת תמצאו גם את משפחת קטנועי הפורצה בנפח 125, 250 ו-300 סמ"ק אליהם יצטרפו ב-2021 גם דגם ה-350 וה-750. ה-X-ADV 750 מכר כ-220 יחידות ולדגם 2021 נפתחו כבר כ-100 הזמנות.

לקראת 2021 השיקה החברה גם אתר חדש ומודרני, עם דגמי 2021 כבר בתוכו, ביניהם ה-CRF300L ושאר הדגמים המעודכנים, ואפילו מדור ייעודי לקבוצת המרוצים ובית ספר לרכיבה מקצועית.

עוד חידוש לשנה החדשה הוא הגעת קטנוע-העל, האח מוטה הכביש של ה-X-ADV 750, הפורצה 750, שמחירו נקבע על 75,223 ₪ על הכביש בתקופת ההשקה.

הפורצה 750 בעל מנוע טווין מקבילי בנפח 745 סמ"ק, עם גל-זיזים עילי יחיד, 8 שסתומים, סדר הצתה של 270°, קירור נוזל והספק מקסימלי של 58 כ"ס ב-6,750 סל"ד ומומנט של 7 קג"מ ב-4,750 סל"ד, למנוע גם שני בלנסרים למניעת ויברציות לא נעימות בסל"ד גבוה. המנוע הזה משודך לתיבת ההילוכים כפולת המצמדים של הונדה, ה-DCT, עם 3 מצבי רכיבה אוטומטיים קבועים ואחד הניתן לכיוון ושינוי. הזנת הדלק בידי מצערת רכב-על-חוט חשמלית. יחידת ההנעה הזו כולה מגיעה כמובן מה-X-ADV ו-NC750X האוטומטי מהדור האחרון שנחשף לפני כחודש. הפורצה 750 זמין גם בגרסה מוגבלת הספק ל-47 כ"ס המתאימה לדרגת רישיון נהיגה A1.

השלדה של הפורצה 750 מסוג צינורות פלדה בתצורת יהלום בעלת זיוות היגוי של 27° ומפסע של 104 מ"מ מחוברת מקדימה למזלג הפוך בקוטר 41 מ"מ ומהלך של 120 מ"מ ומאחור לזרוע מאלומיניום בעלת מנגנון לינקים ובולם יחיד עם מהלך של 120 מ"מ, מאחור ניתן לכוון עומס קפיץ בלבד, מידות הצמיגים 120/70-17 מקדימה ו-160/60-15 מאחור, בסיס גלגלים באורך 1,580 מ"מ. מערכת הבלימה עם שני דיסקים בקוטר 310 מ"מ וקליפר 4 בוכנות רדיאלי מקדימה, דיסק 240 מ"מ מאחור ומערכת ABS. אורכו הכללי של הפורצה 750 עומד על 2,200 מ"מ, רוחב של 790 מ"מ וגובה של 1,484 מ"מ, גובה המושב 790 מ"מ, מרווח הגחון 135 מ"מ והמשקל הרטוב 235 ק"ג. מיכל הדלק בנפח של 13.2 ליטר יחד עם תצרוכת דלק מוצהרת 28 קמ"ל מייצרים טווח מקסימלי של 370 ק"מ.

הונדה מפשטים את תפעול כל מערכות הקטנוע ע"י 4 מצבי רכיבה, שלושה מהם קבועים מראש ואחד (מצב USER) ניתן לתכנות מלא לפי העדפות הרוכב. המצב הראשון הוא RAIN – הרגוע ביותר, עם העברות הילוכים מוקדמות וחלקות יותר והתערבות מלאה של מערכות בקרת האחיזה וה-ABS. השני הוא STANDARD – עם העברות הילוכים זריזות בסל"ד גבוה יותר והשלישי הוא SPORT שמשחרר את כל מה שהמנוע הזה יכול לתת, מושך את ההילוכים עד לסופם, מוריד את בלימת המנוע ואת התערבות בקרת האחיזה. כל המצבים משפיעים במידה מסוימת על מיפוי מערכת ניהול המנוע, תפעול תיבת ההילוכים, בקרת האחיזה, בלימת המנוע וה-ABS. בנוסף, ניתן להעביר את הקטנוע למצב ידני ולשלוט בתיבת ההילוכים משני כפתורים על הכידון השמאלי, ניתן גם לכבות לחלוטין את מערכת בקרת האחיזה או לבחור באופן ידני את מידת התערבותה.

עוד בתחום האלקטרוניקה – תאורת LED מלאה, לוח מחוונים עם מסך TFT בגודל 5″, קישוריות בלוטוס ומערכת שליטה קולית, שלט חכם במקום מפתח המשמש גם לפתיחה ונעילה של הארגז העליון המקורי של הונדה (האופציונלי), שקע טעינה USB, מערכת איתות מצוקה אוטומטית בבלימת חירום, מערכת בקרת אחיזה, ABS ועוד.

הפורצה 750 עוצב לתיור ארוך, עם מיגון רוח רחב, כולל מסיטי רוח בצידי הקטנוע, מדרך רגליים גדול ומרווח, תא אחסון מתחת למושב בנפח 22 ליטר המספיק לקסדה מלאה ועוד קצת וגם תא כפפות מקדימה. בנוסף, מציעה הונדה אבזור רב השלמת חבילת התיור האיכותית, עם שלושה ארגזים, תיק מיכל, משקף גבוה, ידיות מחוממות ועוד.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

3 תגובות ל הונדה ישראל משיקה את הפורצה 750 ומסכמת את 2020

  1. מחירו נקבע ל 75223 חחח אפשר לוותר על ה3? אם זה מחיר השקה אבוי לנו כולה קטנוע .מה המחירים ההזויים הללו ולמה החלק השפוי בעם צריך לסבול מהשחיתות ורדיפת הבצע כאן??? אל תקנו כלום בטח לא קטנוע מגודל במחירים הללו.

  2. יפיוף אמיתי, ונראה שגם מלא כוח.
    ארגז אחורי מדליק עם צבע האופנוע. אבל ארגז צד מכוער להפליא, מי בדיוק עיצב אותו? 🙂
    מחייב נסיעת מבחן.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל