fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קוב kove מתחת לשורת menu
אודי דגן מתחת לתפריט
דוקאטי באנר חדש מולטיסטרדה
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אלבר טריומף קוביה עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
קוב 140 על 70
מוטוטאץ דקר
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
דוקאטי קוביה שמאל
HJC
voge מוטו24 באנר
שרקו
אודי דגן 140 על 70

הונדה MSX125 Grom מתחדש ל־2025

הונדה MSX125 Grom מתחדש ל־2025

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

האופנוע הקטן של הונדה מקבל לשנת 2025 שינויים קלים לעיצובו, עם פלסטיקה מעודכנת שניתנת לפירוק והחלפה במהירות, חרב תחתונה וצבעים חדשים ומגוון אפשרויות אבזור מקורי חדשות.

הדגמים הקטנים של הונדה מעטרים את מגוון הדגמים של היצרנית היפנית כבר יותר מ־60 שנה, עם ה־Monkey המקורי שהחל את דרכו בשנת 1963, ומאז 2013 ה־MSX125 – שמוכר מאז באמריקה ויפן כ־Grom, ומ־2021 גם בשאר העולם –  הוא הגלגול המודרני ביותר של אותו הקונספט, אליו הצטרפו בשנים האחרונות גם ה־Monkey המודרני וה־DAX.

ה־MSX125 (ר"ת Mini Street X-treme 125), שעבר עדכון אחרון בשנת 2021, מקבל לשנת הדגם החדשה עיצוב מעודכן לפלסטיקה הניתנת להחלפה מהירה, כמו גם חרב תחתונה חדשה ו־3 סכימות צבע חדשות – כחול, לבן פנינה, שחור מט – אך נותר ללא שינוי מכני עם אותו מנוע צילינדר יחיד שוכב, מקורר אוויר, בעל גל-זיזים עליון יחיד ו־2 שסתומים, בנפח 125 סמ"ק, המייצר הספק שיא של 10 כ"ס ב־7,250 סל"ד ומומנט של 1.1 קג"מ ב־5,500 סל"ד, מצויד בתיבת הילוכים בעלת 5 הילוכים לעומת 4 בעבר, עם מהירות סופית של 94 קמ"ש ותצרוכת דלק מוצהרת של כ־65 קמ"ל.

בסיס הגלגלים באורך 1,200 מ"מ, מרווח הגחון בגובה 180 מ"מ, המשקל הרטוב עומד על 103 ק"ג וגובה מושב 761 מ"מ. אורכו הכללי 1,760 מ"מ, רוחבו 720 מ"מ וגובהו 1,015 מ"מ. הצמיגים במידות 120/17-12 מקדימה ו־130/70-12 מאחור. מערכת הבלימה בעלת דיסק יחיד בקוטר 220 מ"מ מקדימה ודיסק בקוטר 190 מ"מ מאחור. ל־MSX125 Grom יחידת תאורה ראשית LED, לוח מחוונים דיגיטלי עם צג LCD ומערכת ABS עם חיישן מדידת אינרציה (IMU).

ל־2025 הונדה מציעה מגוון אפשרויות אבזור מקורי חדשות, הכוללות שתי חבילות אבזור, חבילת Comfort עם מגיני ידיים ומגן רוח, חבילת Travel עם צמד תיקי צד בנפח כולל של 10 ליטר וסבל אחורי, כמו גם תיק אחורי בנפח 15 ליטר שניתן להרחבה עד 22 ליטר, שכל אחד מהאביזרים ניתן לרכישה בנפרד.

    מעוניינים ברכיבת מבחן?
    logo moto

    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

     

     

     

     

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    הונדה מגדל 2 nx500