מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
הונדה MSX125 Grom מתחדש ל־2025
כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן
האופנוע הקטן של הונדה מקבל לשנת 2025 שינויים קלים לעיצובו, עם פלסטיקה מעודכנת שניתנת לפירוק והחלפה במהירות, חרב תחתונה וצבעים חדשים ומגוון אפשרויות אבזור מקורי חדשות.
הדגמים הקטנים של הונדה מעטרים את מגוון הדגמים של היצרנית היפנית כבר יותר מ־60 שנה, עם ה־Monkey המקורי שהחל את דרכו בשנת 1963, ומאז 2013 ה־MSX125 – שמוכר מאז באמריקה ויפן כ־Grom, ומ־2021 גם בשאר העולם – הוא הגלגול המודרני ביותר של אותו הקונספט, אליו הצטרפו בשנים האחרונות גם ה־Monkey המודרני וה־DAX.
ה־MSX125 (ר"ת Mini Street X-treme 125), שעבר עדכון אחרון בשנת 2021, מקבל לשנת הדגם החדשה עיצוב מעודכן לפלסטיקה הניתנת להחלפה מהירה, כמו גם חרב תחתונה חדשה ו־3 סכימות צבע חדשות – כחול, לבן פנינה, שחור מט – אך נותר ללא שינוי מכני עם אותו מנוע צילינדר יחיד שוכב, מקורר אוויר, בעל גל-זיזים עליון יחיד ו־2 שסתומים, בנפח 125 סמ"ק, המייצר הספק שיא של 10 כ"ס ב־7,250 סל"ד ומומנט של 1.1 קג"מ ב־5,500 סל"ד, מצויד בתיבת הילוכים בעלת 5 הילוכים לעומת 4 בעבר, עם מהירות סופית של 94 קמ"ש ותצרוכת דלק מוצהרת של כ־65 קמ"ל.
בסיס הגלגלים באורך 1,200 מ"מ, מרווח הגחון בגובה 180 מ"מ, המשקל הרטוב עומד על 103 ק"ג וגובה מושב 761 מ"מ. אורכו הכללי 1,760 מ"מ, רוחבו 720 מ"מ וגובהו 1,015 מ"מ. הצמיגים במידות 120/17-12 מקדימה ו־130/70-12 מאחור. מערכת הבלימה בעלת דיסק יחיד בקוטר 220 מ"מ מקדימה ודיסק בקוטר 190 מ"מ מאחור. ל־MSX125 Grom יחידת תאורה ראשית LED, לוח מחוונים דיגיטלי עם צג LCD ומערכת ABS עם חיישן מדידת אינרציה (IMU).
ל־2025 הונדה מציעה מגוון אפשרויות אבזור מקורי חדשות, הכוללות שתי חבילות אבזור, חבילת Comfort עם מגיני ידיים ומגן רוח, חבילת Travel עם צמד תיקי צד בנפח כולל של 10 ליטר וסבל אחורי, כמו גם תיק אחורי בנפח 15 ליטר שניתן להרחבה עד 22 ליטר, שכל אחד מהאביזרים ניתן לרכישה בנפרד.
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן