fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70

הקטנוע החשמלי ב.מ.וו CE 04 קרוב לייצור

הקטנוע החשמלי ב.מ.וו CE 04 קרוב לייצור

אסף לביא

צילום: יצרן

ב.מ.וו מתקרבת לייצור סדרתי של הקטנוע החשמלי שהציגה כקונספט בנובמבר שעבר תחת השם Definition CE 04. ראש חטיבת השיווק וניהול המוצר של BMW Motorrad אמר שלמרות שמדובר בקונספט, גרסת הייצור הסדרתי יכולה להיות מוצגת בתוך כמה חודשים.

לאחרונה ב.מ.וו הגישה מסמכי עיצוב של הכלי למשרד הקניין הרוחני של האיחוד האירופי, בהם ניתן לראות את עיצובו הסופי של הקטנוע שדומה באופן כמעט מוחלט לקונספט. במסמכי העיצוב נראים כמה פריטים שלא הופיעו בקונספט ונדרשים לצורך תקינה, כמו צמד מראות וכנף המכסה את הגלגל האחורי ומשמשת כמחזיק מספר. עוד שינויים לעומת הקונספט מתרכזים בהוספת פלסטיק שמכסה את תחתית רגלית המורכב, שינוי קטן בכיסא ועוד אחד באזור צידי מסכת החזית, המחסור בג'ק מרכזי ושינויים בתאי האחסון שמתחת לכידון.

נזכיר שב.מ.וו עוד לא חשפו מידע בנוגע לנפח הסוללה והספק המנוע, עם זאת אנחנו זוכים להצצה ראשונה בתחתית הקטנוע שחושפת סוללה גדולה ושטוחה שממוקמת למטה כדי לשמור על מרכז כובד נמוך ואת המנוע החשמלי. כל שאר המאפיינים נותרו זהים לאלו שהוצגו בקונספט, מסך ה-TFT 10.25″, תאורת ה-LED, תא אחסון גדול ומערכת התנעה ללא מפתח.

עם חשיפת המסמכים והאמירה של מנהל המוצר, אנחנו מניחים שהקטנוע יגיע לשוק כדגם 2022, ובכך ניתן להעריך שגרסת הייצור וכל הנתונים הרשמיים יחשפו עד סוף השנה.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל