מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
בנלי שורת MENU
הארלי שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
טריומף קוביה
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
ברקום שמאל
לרט
לרט
תמוז
סטפן
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
בנלי שמאל עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

זונגשן תציג 7 דגמי ציקלון חדשים בתערכות CIMA

זונגשן תציג 7 דגמי ציקלון חדשים בתערכות CIMA

אסף לביא

צילום: יצרן

תערוכת CIMA (ר"ת China International Motorcycle Expo) ה-19 תתקיים השנה בין ה-17 ל-20 לספטמבר, בצ'ונגצ'ינג, ובין עשרות המותגים הסינים שיציגו שם את אופנועיהם המיועדים לשיווק עולמי, מותג ציקלון של זונגשן יציג 7 דגמים חדשים, החל מסקרמבלר וקטנוע אדוונצ'ר בנפח 250 סמ"ק, דרך קטנוע 300 סמ"ק וסקרמבלר בנפח 600 סמ"ק ועד נייקד חדש ומעוצב בנפח 1,000 סמ"ק, שיהיה האופנוע הגדול ביותר שיוצג בתערוכה.

ה-RT2 הוא קטנוע "אדוונצ'ר" בנפח 250 סמ"ק המעוצב בצורה דומה ל-C400X של ב.מ.וו ודגם חדש לחלוטין למותג, ה-RT3S הוא למעשה שדרוג של ה-RT3 הרגיל שמבוסס על הדיאלים XQ, ויוסיף לרמת האבזור הגבוהה – הכוללת צג TFT גדול, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, קישוריות בלוטוס עם ניווט ותצוגת מולטימדיה, מערכת ABS, תאורת LED ומפתח חכם – גם מנוע 300 חדש וכנראה שדרוגים נוספים.

ה-RC3S שיוצג בתערוכה יהיה דגם משודרג ל-RC3, אופנוע ספורט קטן בנפח 250 סמ"ק, כשה-RC3S יצוייד במנוע בנפח 401 סמ"ק, אותו המונוע יותקן גם באדוונצ'ר RX3 MAX, שהוא בדומה לדגם הספורטיבי גם שדרוג לאופנוע 250 סמ"ק קיים.

שני אופנועי סקרמבלר חדשים – ה-RE2 בנפח 250 סמ"ק וה-RE5 בנפח 600 סמ"ק – יצטרפו ל-RE3 שכבר משווק ע"י ציקלון, אבל מעבר לכך אין לנו עוד פרטים – בדיוק כמו בכל הנוגע ל-RA9, אופנוע נייקד מעוצב בנפח 1,000 סמ"ק שיהיה אופנוע הדגל של מותג ציקלון וגם 'שיא' התערוכה כאופנוע בנפח הגדול ביותר שיוצג ב-CIMA.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

2 תגובות ל זונגשן תציג 7 דגמי ציקלון חדשים בתערכות CIMA

  1. בישראל מייבשים את השוק המקומי מאופנועי 250 סמ"ק הגיב:

    יפה לראות שנמשך ויש בעולם היצע של אופנועי 250 סמ"ק חסכוניים, אופנועי תקציב, שטובים יותר מכל קטנוע "מנהלים" 250סמ"ק, לא עולים שקל אחד יותר, אפילו פחות, וביטוח החובה עליהם בישראל הוא כמו ל 125סמ"ק.
    הקרטל הישראלי ומטרו מוטור בראש, בחרו לייבש את ישראל מאופנועי 250סמ"ק.
    אם לפחות היו משנים את מדרגת ביטוח החובה ל 300סמ"ק(או כמו ברישיון הנהיגה לפי הספק), אבל קרטל האופנועים בתאום עם חברות הביטוח, בחרו לייבש.
    הסיבה: כאשר שוק האופנועים יקר, יש פחות אופנועים, יש פחות הרוגים מדו-גלגלי, וזה טוב לחברות הביטוח שמפסידות על הדו-גלגלי. ומה אם רעיון היסוד בכל מכשיר ביטוחי, רעיון הערבות ההדדית הצולבת, כאשר אוכלוסייה לא בסיכון גבוה(נהגי מכוניות) מבטחת אוכלוסייה בסיכון כן גבוה(רוכבי האופנועים), לדוגמה: כמו בעישון, כמו בהרבה מצבים אחרים? אז כאן הקרטל מצא דרך להתחמק ממכירת ביטוחים לאוכלוסייה החלשה(דו-גלגלי). שוויון, חופש בחירה, דמוקרטיה…לכו לחפש במקום אחר.

    • הערה בנושא הטלת חיוב מימון הביטוח.
      יש ליישם את העיקרון הפשוט, מי שאשם בתאונה ונושא באחריות לרוב הנזק-בדרך כלל בעלי הרכבים, ישלם ביטוח יקר יותר.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל