fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן

חדש בישראל: דגמי ה-SPR250 של AJP

חדש בישראל: דגמי ה-SPR250 של AJP

אסף לביא

צילום: יצרן

כמעט עשור ש-HM מוטורס מייבאת לישראל את אופנועי AJP הפורטוגלים, למעט אופנוע האדוונצ'ר-ראלי PR7, רוב דגמי המותג בישראל היו דו"שים קלים. כעת, מתחיל שיווק דגמי הדור החדש של המותג המהווים קפיצת מדרגה לתחום מקצועי יותר, עם אותו המנוע של ה-PR5 אך מכלולים איכותיים יותר מסביבו.

ה-SPR 250 אנדורו הוא בעצם מחליפו של ה-PR5 250 שייצורו הופסק, גם הוא כמו קודמו, עם מיכל דלק בזנב ומנוע סינגל 4 פעימות, מקורר נוזל ומוזרק דלק ומיועד לרכיבת אנדורו קלה והתניידות עירונית.

השלדה של ה-SPR250 חדשה לחלוטין, משולבת אלומיניום ופלדה, בקצותיה בולמי זקס ZF עם מזלג הפוך מקדימה בעל מהלך של 300 מ"מ ובולם יחיד מאחור בעל מהלך זהה, שניהם בעלי אפשרויות כיוונון מלאות. מערכת ההזרקה ומערכת ניהול המנוע חדשות גם כן ולדברי היצרן טובות יותר מאלו שהיו בשימוש ב-PR5.

ל-SPR250 גם מצבר ליתיום, מיגון גחון ומגני ידיים פתוחים, מסנן אוויר בשיטת שליפה מהירה, חיבור OBD, ומערכת בלימה של Braktec עם צינורות פלדה שזורה. מרווח הטיפולים עומד על 2,000 ק"מ.

דגם ה-SPR250 סופרמוטו חולק את אותם המכלולים של דגם האנדורו אך שונה ביעוד הכביש, עם גלגלי 17″ וצמיגים עם פרופיל כביש.

מחירי שני הדגמים עומדים על 39,900 ₪ לדגם האנדורו ו-41,900 ₪ לדגם הסופרמוטו, הם נמכרים עם שנתיים אחריות מלאה ללא הגבלת ק"מ ובמהלך תקופת ההשקה האופנועים כוללים מערכת פליטה משופרת של חברת None Racing הספרדית.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל